16 May 2012

Selamat Hari Guru


Selamat Hari Guru buat semua guru di seluruh Malaysia......

Bestnya jadi cikgu.....
Adik-beradik aku takde sorang pun yang jadi cikgu......
Aku penah la jadi cikgu kejap.......cikgu ganti je la.....
 Mak aku teringin sangat aku jadi cikgu.....
Tapi masa tu aku tak minat.....


Sekarang adik aku lak kena paksa jadi cikgu....muahaha....
Tapi tak dapat pulak.....
Nak jadi cikgu sekarang kena dapat straight A....
Sebab adik aku cakap kawan-kawan dia yang straight A je yang dapat maktab...
Dia dapat masuk matrik je......
Kesian mak aku......
 

nak cikgu macam ni boleh??

19 org syg adam:

syawalsimpsons said...

kalo jadi cikgu camni....sue pon nak jadi anak murid ni...kakakakak

selamat hari guru

nur anis said...

sekarang qualification nak masuk maktab memang tinggi..tak macam dulu...huhu

Qhaifa Nur said...

sekarang bukan senang nak jadi guru, jiwa perlu kental...

sissyira said...

salam..


mak saya pun teringin sangat lihat saya jadi cikgu, tp saya xminat, padahal semua anak dan menantu dia cikgu dah..hehe

IntaNBerliaN said...

sy adik beradik xda tp sdara mara ada la..hihii

slmt hari guru gak kt semua guru2 :-)

kasihibu said...

takut kalau dapat cikgu yg mencuka gitu

terus jadi kura kura masuk kepala dlm badan seumpanya gitu ;p

kaklong said...

kaklong kalau jadi cikgu,maun anak murid kena picit2 dgn kaklong...wakakakak!

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

happy teacher`s day to all teachers ...teringat cikgu2 sekalah dulu

Kakzakie said...

Kakak pun pernah menjadi cikgu. Ajar sekolah org kaya-kaya. Lepas tu tak tahan...

Adik-beradik kakak tak ada sorang pun guru tapi anak-anak saudara ramai.

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

garangnya muka cikgu tu, takut i tengok...

Aju Mohit said...

Aju dulu mmg x mau jadi Cikgu, Mak kata org lemah lembut mcm Aju ni kene buli dek anak murid jek, alahai omak den heheheh

d_LA said...

family aku ramai yg jd cikgu..tp aku x minat jd cikgu sbb aku rs aku x pndai nk ajar bdk2..pastu garang lak tuh..hehe

aanie said...

cikgu rock!! hahaha....:)

aanie said...

tu la pasal....susah giler nak jadi cikgu skrg....

aanie said...

a'ah...anak murid skrg x macam dulu.....

aanie said...

mak-mak kita mmg suka anak menantu dia cikgu kan.....

aanie said...

sy pun sama...sedara ada la yg jd cikgu.....

aanie said...

x suka cikgu garang kan?

aanie said...

garangnya cikgu ni...hehehe....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby