07 December 2012

1000


Dah 1000 entri dah rupanya aku ni.....
Start blogging 2010.....
Bilangan entri sehari 1 entri je....itupun kalo rajin....hahaha...
Kalau dulu ada la 3,4 entri sehari....

Hmm, follower bila nak cecah ke angka 1000 lak ni??
Pageview lak bila nak cecah sejuta??

14 org syg adam:

Qhaifa Nur said...

sebab rajin berblog...
tahniah...

JaSSNaNi said...

banyak tu.. rajinnye.. :) akak baru 609 entry.. ehehehe

Salina@IbuAqil said...

Cayalah!!!
Hoyey!!!! ;D
TC & Happy Weekend yer.. ;)

~MommyAida~ said...

Wahh 1000 tu aanie..aida pon start 2010 gak tp 500 entry belum sampai..hikhikhik..nampak sangat pemalas..kikiki..Lepas ni follower plak cecah 1000..nuffnang pon mahsyuk la..hihihi

Fiza Rahman said...

Erk...sama plak entry kita hari nih ☺☺

Kniedaz said...

wow....bestnya

blog-tips-kurus said...

panjang umur + murah rejeki.. :)

Aju Mohit said...

seronok berblogging mula terasa, cuti ni kemana lagi aanie?

Liza said...

Tahniah2! Tak lama lagi cecah la 1000 follower tu. Dah femes ni senang ja nak cecah.. Hehe. :)

aanie said...

@Aju Mohit

x ke mana pun..duk umah je....huhu...

aanie said...

@Liza

hehe...mana ada femes...kalo femes dah lama cecah 10k....kekeke...

xpe la, 800++ pun dah ok kan...

JaSSNaNi said...

http://jassnani.blogspot.com/2012/12/simple-giveaway-pink-orange-shoppe.html


Jom join ga ni...

N i e Z a said...

wow..byk tu 1k post hehe..insyaAllah.nti lelama leh cecah follower 1k plak...

wan nurul hezrina said...

banayak gakkan jumlah post2=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby