10 December 2012

Adam kat ofis

Jumaat lepas aku balik lambat sebab hubby pakai kete g site kat nilai....dia lak kena balik lambat nak siapkan keje dulu.....kunci rumah ada dengan dia dua-dua lak tu....kalo tak, boleh gak gagah naik teksi dulu....adoi, jem pala otak......

Sebelum member balik, terpaksa mintak tolong member g amik adam kat nursery dulu.....sebab tak tau kul bape baru boleh balik....dah tu, duduk la berdua je kat ofis sampai bosan-bosan tak tahu nak buat apa dah.....tapi, nasib baik adam ada...takde la bosan sangat.....

Kebetulan ada kuih tepung pelita dalam fridge...memang beli pagi tadi untuk nak bagi kat adam.....takde la lapar sangat budak nih...


 kami yang kebosanan....




 hello abah.....cepat la balik....kul bape nak balik ni???




hah, on de way dah?? okey bai.....


Dekat kul 9 baru boleh balik rumah.....huhu...lapar....nasib baik adam tak bising lapar....


P/s: Esok selangor cuti.....jadi, belog pun cuti gak la....tak sempat nak ngadap pc kalau hari cuti.....


13 org syg adam:

~MommyAida~ said...

Adam pon pg ofis mama jugak?heeii sama la..nasib dia tak boring kan...Esok pon cuti jugak..harus duduk rumah rilek2 je kan..

N i e Z a said...

hehehe..saya pon penah kna kes cm ni..terpaksa la mtk tlg kwn2 amik anak2..hangkut bw gi opis..hehehe..

ieedaz @ mama_isha said...

ala sian nye kena tgu kat ofis smpi malam..
bestnye esok cuti kan..leh rest kt umah :)

Kniedaz said...

NAsib baik ada peneman..kalau tak..mesti tak best

syawalsimpsons said...

mmg nampak kebosanan tu

My Life's Journey said...

comelnya adam ..suke tengok kulit die ..licin .. mama die pun cantik gak ...muahhhhh

aanie said...

@My Life's Journey

hehe..tu gmbr edit kasi kulit licin...hehehe...

Sherwieyna Muzzawer said...

Adam jangan nakal2 tau, tolong mama buat kerja ye..hehehe :)

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

Adam makin besar makin kakkoii la
Cubit pp sket ☆*:.。. o(≧▽≦)o .。.:*☆

Aju Mohit said...

licin betul kulit adam, mamanya? liin jugak hihi... kemain lagi bergayut ye adam

Deq's Qienz said...

hamboiii kan maen dia ekk..adam bpa tahun akak??

Cho Zila said...

ala kesiannyer dia... nampak muka bosannyer.... suami akak selalu pesan der kunci rumah tak dalam handbag.. so sekarangni fobia mesti der satu kat dalam handbag (ada kisahnyer)

wan nurul hezrina said...

wahh wahh bolehlah adam tolong mama kat opis..ringan sikit keje mama2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby