06 December 2012

Roti canai kuah sardin

Breakfast weekend lepas....tak tau nak makan apa....kebetulan ada roti canai frozen dalam fridge.....beli dengan makcik yang bukak booth kat ofis....


rasanya boleh la tahan.....




 makan dengan sardin....
nak buat kari pepagi buta ni memang tak la kan...hahaha....


13 org syg adam:

syawalsimpsons said...

sedapnyer..lama sue x mkn roti canai

fiza said...

Mantop ☺☺

Izan Ishak said...

ehhh...sedap nih! lama tak makan roti canai plak rasanya. weekend ni nak ajak en hubby pegi mkn roti canailah!

Qhaifa Nur said...

sedapnya aanie..akak suka roti banjir

Salina@IbuAqil said...

Itu pun menyelerakan apa..
Nyummy3!!!!!

nur anis said...

nampak cam garing je..mesti sedap..

Jue a.k.a Ibu 2F said...

sama jue pun klu makan kat umah mesti makan dengan sardin

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

teringat mamak punya roti canai
patik dah terlioq ni uols

Kniedaz said...

sedap dah tu...masak sardin makan dengan apa pun sedap...

~MommyAida~ said...

Sedapppnya..tiba2 teringin nak mkn roti canai jugakk..kikikik

mama_saly said...

pergghh roti canai mmg sedap..
tk puas dgn roti canai..baru pagi td merasa..hihii

Deq's Qienz said...

rotinya cicah roti canai gan susu..hihii

Aju Mohit said...

boleh buat durian crepe plak pasni aanie, tgk gaya roti tu ada dah muahahahahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby