23 April 2013

Demam

Jumaat lepas aku EL sebab adam tetiba demam.....balik petang khamis tu tengok badan dia panas....makan, minum susu, muntah......so, entri ari jumaat tu sebenarnya entri auto-publish.....tq pada yang sudi berkunjung.....maaf tak sempat nak balas kunjungan korang....


 masa keluar makan pun tak larat je......
tak nak makan langsung.....
minum air je pun muntah.....:(



 biasanya kalau kat kedai makan, takde nya dia nak duduk elok camni......
berlari sana.....berlari sini......



kalau demam sebelum-sebelum ni adam tak suka letak air or towel kat kepala camtu.......
mesti dia nangis-nangis tak nak....
kali ni adam pulak yang nangis-nangis suruh mama letak air......




 Alhamdulillah.....kejap je demam aritu......
ari ahad pegi tesco dah boleh main kete dah.....



 dah boleh melasak balik.....
dan dah start makan banyak.....
nak-nak dapat makan nasi ayam black pepper favourite dia......



8 org syg adam:

~MommyAida~ said...

Alhamdulillah..Adam dah sihat..sekarang ni mmg musim budak demam kan Aanie..kena monitor jugak...huhuhu

Cho Zila said...

syukurlah dah sihat.. kot idak susah hati dibuatnyerkan.. moga sembuh sesembuhnya...

Qhaifa Nur said...

nasib baik kejap saja demamnya aanie..
jenjalan tecso yup adam, lagi bertambah sihat ni...

Salina@IbuAqil said...

Alahai!!
Sian nengok adam x sihat..
Nsb cpt sembuhnya dia..

Kakzakie said...

Syukurlah Adam dah sihat. Sedih tengok dia moody tak nak main/makan. Biarlah dia lincah hati pun senang kan aanie..

Aju Mohit said...

alhamdulillah lil adam dah sihat, abahnya ada ke aanie? rindu abah kot ni, mama dia rindu tak heeheheh

intanfirdaus247 said...

kesian Adam..Alhamdulillah adam da sihat...:)) hai adam....:)

Jue a.k.a Ibu 2F said...

adam nampak mcm budak dah rupanya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby