08 April 2013

Hip hip hooray!!

Assalamualaikum dan selamat pagi!!!!

Nampak tak keceriaan di situ?? haha....seronok minggu ni sebab bos takde kat ofis.....semua berkampung kat HQ sebab ada seminar....hip hip hooray!!! tapi hujung tahun ni giliran aku lak berkampung kat klcc untuk seminar.....huwaaaaa!!

Tengok tak abpbh malam tadi? Shaheizy Sam menang kan......hmm, takpe lah....aiman tak kisah pun sape yang menang.....aku tengok pun gitu-gitu je.....itu semua lagha.....kehkeh.....


Tadi pegi klinik jap sebab adam macam semput dari malam tadi......lepas nebulizer dah ok sikit......terus dah boleh melasak.....kalo tak, lemah je tengok......dah la bangun pagi tadi terus mintak mandi....selama ni tak penah-penah nak mandi pagi.....

Sabtu ahad lepas hubby keje...jadi, aku duk berdua ngan adam je la.....dah la ari sabtu tu dia pegi keje naik moto dengan kawan dia...masa nak balik, tayar pancit lak....terpaksa aku pegi amik dia kat Bukit Beruntung tu haa.....jauh gila....nak nangis rasanya sebab aku tak tau jalan....


menu weekend bila duduk berdua je ngan adam....
simple je.....
ayam tu macam nak makan bertiga kan....
tapi habis kami berdua makan....hahaha.....
camne nak kurus???


10 org syg adam:

Kniedaz said...

sedapnya lauk tu..telur goreng tu lagi sedap makan ngan cili padi yum yum

Kakzakie said...

Telur kicap tu mesti Adam punya kan. Harap Adam dah sembuh terus dari semput tu.. kesianlah..

~MommyAida~ said...

Alahai telur tu..comel la..hihihi...makan lauk ni pun dah selera sangat kan Aanie..

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

kalo saya, pasti ada sepiring budu.. hahaha
pembuka selera tu..

JaSSNaNi said...

ohhh tidak... makanan feveret akak tu.. telo kicap nasi panas plus ayam goreng kunyit.. perghh.. pecah cili api sket.. tudiaaaa.. tak kurus la... :P

>> kesiannya tayar dia pancit kat bukit beruntung.. mmg jauh dgn KL kalau jln kaki.. :)

Qhaifa Nur said...

duduk berdua..masak banyak bukan adam nak makan yup...
masak simple macam tu dah best bagi akak...sedapnya ayam tuh

Cho Zila said...

tuler kegemaran akak makan takder kuah kekdahnyer... lebih berselera....
kalau anak pun suka makan meman gseroronokler...

Aju Mohit said...

emmm berseleranya makan, adam dapat telur kicap pun dah sedap kan

wan nurul hezrina abd halim said...

menu simple punkan lagi sedap taw..lauk tuh sebijik lauk berbuka puasa nurul=)

che'pi said...

peberetttt menu tu.............
dari zaman bujang sampai la masih bujang lagi ni hah.... menu tu juga peberet sy kak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby