26 April 2013

Zara Kids

Dah lama tak beli baju untuk adam......dia duk pakai baju masa baby lagi....senteng sana sini dah......kesian betul.....aritu ada orang bukak booth kat ofis jual baju baby.....kebetulan ada saiz dia.....^_^


 baju tido angry bird.....same je pattern......
sebab kain dia agak best, tak tebal....beli sampai dua pasang......:)





jangan memain......zara kids oke......hihihi.....
mama pun tak penah pakai baju zara.......



P/s: Sepasang RM10 je pun.......hahaha......


7 org syg adam:

Fiza Rahman said...

Murah lah.

JaSSNaNi said...

owh.. ada org jual baju kat opis ye... ok gak.. support bisnes kawan...
angry bird merah haikal suka...

syawalsimpsons said...

murah jugak ni

Kakzakie said...

Kalau kain dia selesa 10 ringgit tu kira oklah lagipun nak buat tidur aje pun. Kakak pun selalu beli baju tidur anak-anak yg kat pasar malam aje budak perempuan punya laagi murah aanie. RM7.90 pun ada..

Qhaifa Nur said...

kainnya tebal, yang tu akak suka...berbaloi beli..

intanfirdaus247 said...

cantik baju ni..asalkan selesa kan

Aju Mohit said...

cantiknya pyjamas adam ni, mmg geram tgk baju diorg ni kan, hehehhe mamanya kan pakai h&m hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby