03 April 2013

WW: Belum habis lagi musim dia

Beli kat booth kat ofis....
Adam punye la suka....
Dia sorang boleh habiskan 3 ketul.....
Hmmmmm......


9 org syg adam:

Kakzakie said...

Crepe durian ke aanie? Sekarang dah ada macam-macam jenis crepe kan...

*azni* said...

memang tak abis lagi..kat mana2 pun ada crepe ni aanie..

Zuraidah Butang said...

skng ni kat mane2 pun ade kan..hehhe ramai tul yg jual..sedap gan tak sedap je la..:P

Izan Ishak said...

blm habis ye musim durian crepe ni. tapi sampai skrg blm merasa lagi... lagi kesian.

~MommyAida~ said...

Bestnya DC..setakat ni aida baru merasa separuh je DC yg ade..tak de rezeki nak mkn puas2..sedihh...huhuhh..skrg lagilah susah nak cari kan..

syawalsimpsons said...

pandai adam makan crepe ye...sue pon dah lama tak makan ni..ada lagi ye menjual

Qhaifa Nur said...

sedapnya CD...
rasa nak buat lagi...

Aju Mohit said...

yelah aanie, dulu kemain susah nk cari, skrg ni ada je dimana mana huhuhu nak skeettt, biar aju habiskan yang lain tu hehehehe

wan nurul hezrina abd halim said...

adamkan hantu doyan..hehe nampak sedap2.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby