18 August 2011

Buka puasa kat Ayam Penyet AP

Ini cerita hari isnin lepas sebelum bertolak balik umah MIL kat bentong.....sebab malas nak masak nasi, kitorang berbuka kat luar je.....ye la, kalau masak nasi kang kena cuci periuk lak....tak sempat..huhu....alasan itu perlu....hikhik...

Kami pergi berbuka kat Restoran Ayam Penyet AP yang pemes kat sunway tuuu....walaupun tak de kuih-muih, hanya nasi semata-mata, tetap gak kenyang.....huhu, puas hati lah rasa macam nak mintak nasi tambah....teettt...tapi kan, dia hidang air pukul 7 lagi....huhuhu....kuatkanlah imanku.....

Korang penah makan ayam penyet?? aku makan ni pun sebab dulu encek suami yang ajak...dah la time dia  ajak tu aku tengah pregnant....tengah loya-loya lagi la....aku lak terbayangkan ayam penyet tu macam ayam yang kena penyek (kat lori or something...uhuk..) memang tak lalu la.....tapi, masa puasa tahun lepas dia ajak lagi.....tapi, tekak aku ni boleh lak terima sampai la sekarang dah tak kisah kalau dia ajak nak makan ayam penyet..... 

Disebabkan kami sampai awal sangat, photogediksss dulu la....adam lak lasak yang amat....terpaksa bawak dia g jalan-jalan dulu sementara nak berbuka....


khusyuk tengok tv.....



memang jenis tak nak pandang kamera.....bila nampak flash baru la nak senyum-senyum sambil buat muka comey...grrrr....



tu dia nak bangun la tuuu....


P/s: Gambar makanan tak de sebab tuan belog segan nak amik gambar makanan......sekian....


14 org syg adam:

MARIA LIZA said...

ooo..MAMAADAM malas nak basuh periuk ye...Sedap tak Ayam Penyet ni??? Sibuk ajak Hubby tapi dia kata tak sedap sangat...

Huda said...

ayam penyet sedap gak :) penah makan kat pagoh :)

sahromnasrudin said...

nak gak tgk penyek si ayam tue...tak pernah makan lagi..kt cini semua ayam segar je heheheee

azam said...

sedap nih,....hehehe

*azni* said...

azni lum penah try lagi ayam penyet tu..sedap ke?

eB ezrin said...

ler naper? kalo eB la.. klik3 ;p

ajumohit said...

Hmmm Aju tak mkn sgt AP ni, ala2 mknan seberang kan aanie?

azam said...

hehehe...meh la join ye

http://laman-ayahsu.blogspot.com/2011/08/segmen-teka-skor-bola-1.html

MamaYatie said...

baru nak teropong ayam penyet,sekali takde dah...hahaaa

.izzati liyana. said...

amboi. ade jeh alasan kan. hihi. takpe takpe. rasanya saya akan mengaplikasikan alasan yg sama masa dah kahwin nanti. hihi.

saya tak pernah makan lagi nasi ayam penyet ni. mcm tak boleh terbayang rupa dia. hihi. akan cuba jugak kot suatu hari nanti.

Salina@IbuAqil said...

Sedap ke dear ayam tu?!! Psstttt: Segan nak tangkap gambor makan ke or dah tak sedor mkn sampai licin x sempat snap picca.. ;p kihkihkihkih

Kak Aya said...

best ayam penyet..kat gombak pun ada.

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

pernah makan kat puchong tapi hubby tak suka sangat

d_LA said...

nape x amik, boleh aku berkenalan ngan ayam penyet..serius x pnh mkn lg beliau..sedap ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby