20 March 2012

Dah dapat balik status Glitterati

Pagi tadi bukak akaun Nuffnang, akhirnya diorang dah kembalikan status Glitterati aku tu......
Lepas aku hantar tiket, dan puncanya sebab blog contest aku tu dah tak aktif.....
Jadi, terpaksa la aku delete blog yang tak berapa aku sayangi itu.....

ok, bertukar sudaaaa.....

Sebenarnya penting jugak status Glitterati bila bersama Nuffnang ni....
Contohnya kita senang nak dapat BE....semua pun tahu ni.....

Contoh lain macam kat bawah ni....


petak tanda merah tu aku dapat masa kempen CPC (status ordinary) - RM0.15 per click
petak tanda biru pulak masa kempen CPC (status Glitterati) - RM0.25 per click

beza seposen je......tapi kalau banyak? 
dalam kes ni aku rugi enam posen je.....:)

16 org syg adam:

ajumohit said...

tahniah aanie, dapat dah status tu kan, takpelah nnti aanie join contest gune blog mama adam ni je...lama dah nuff tak bg BE kan..mencik hehehhe

Unknown said...

hehehe...samalah....

saya pun dah dpt semula

Unknown said...

nasib dpt blk status tu..syukur la..

Cik Jannah said...

enam posen dapat beli gula2 tau. haha

Qhaifa Nur said...

lama sungguh tak buka nuffnang...apa status pun tak tahu ha..ha..

tahniah...

MamaYatie said...

saya pun kena last month..lepas saya duk main make over blog..hahaa
tp alhamdulillah cpt jer nuff resolve masalah tur

kaklong said...

kaklong bab2 ni memang fail..tau letak jer nuff tuh..hahahah!

teratai said...

Alhamdulillah kembali dpt status gliterati:)

jom join GA beri duit sebagai ganjaran!

http://kelip-kelipkehidupan.blogspot.com/2012/03/wang-tunai-rm5000-untuk-blogger.html

Jue said...

ye ke...jue dah lama delete blog contest dari nuffnang..sebab kurang aktif...

Siti Asiah said...

Dah lame tak buka nuffnang...:)

fieda said...

nsb baik dh dikembalikan...tak per la pasni join sikit2 jer la ga kt sini..

[leily.laily] said...

mujur dpt blk kan,
tp rugila sket kl BE tgh running..

tape, kumpul balik.. =)

LYAfrina said...

mujur dpt balik status tu kan... mmg byk faedah kalo ada status tu..

Akak Kembang said...

belum pernah berlaku pulak..tapi dah tau apa nak buat.

tolong menabung : http://my.churpchurp.com/AlinMarlini/share/HiShopLS :)

Rina Rahamat said...

sy nyer status sentiasa gliteratti tp BE x penah sangkut..xpelah takda rejeki sy kan..blogging pon suka-suka hehe

Izan Ishak said...

kes aanie ni sama je ngan izan sblm ni. dah buang pun nuffnang kat blog contest. rasanya blog tu pun terus berkubur. tak de mood dah nak join cam dedulu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...