28 March 2012

Insya-Allah jadi......

Assalamualaikum.....

Entri semalam memang aku tengah serabut giler......sampaikan masa nak solat semalam pun aku tersilap pakai kain.....nasib member aku tegur.....huhuhu.....

Masa tengah berserabut tu tetiba Wonderpets datang membantu.......adik dan makcik aku yang duk kat kelantan tu setuju nak datang kl.....Alhamdulillah, rasa lega sikit sebab ada yang sudi tolong aku......sekurang-kurangnya takde la aku terkontang-kanting sensorang.....sebenarnya adik aku tu mana boleh dengar aku susah.......mesti dia nak tolong.....

Jadi, pagi tadi aku dah deal dengan beberapa benda dan dah confirmkan tarikhnya......insya-Allah, semuanya akan berjalan dengan lancar...semoga Allah permudahkan semuanya.......


Jadi, di sini dengan berbesar hati aku ingin menjemput sesiapa yang sudi datang ke rumah kami pada hari ahad ni.....nanti emel ke aaniea@yahoo.com.....nanti saya bagi alamat......harap ada la yang sudi.....^_^


23 org syg adam:

Unknown said...

adoi.....ahad ada program la pulak....berminat nak g....insyaallah kalau ada kelapangan

ajumohit said...

nak pegi!!!!!!!! nak sangat2!!!! nak jumpe aanie and adam!!! eiiii bestnya..kekekkekeke

Izan Ishak said...

alhamdulillah... izan doakan semuanya akan berjalan dgn lancar ye aanie...

aanie said...

@azam

jemput datang tau....kami buat petang....

aanie said...

@ajumohit

yeay!! suke!! jemput datang tau...nak jumpa aju n anak2 jugak...^_^

aanie said...

@Izan Ishak

time kasih izan...
jemput datang tau...:)

+ e.z + said...

insyaallah . tq sudi jemput. eB dh emel yer :)

Jue said...

x boleh pi...kenduri akak belah lelaki pulak...

Unknown said...

alhamdulillah,jdi jugak akhirnya..insyaallah..kejap lg azni emel kat aanie...

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

lama x masuk blog
miss byk benda
ahad ni ader apa???
masuk kenduri umah baru ker???
suka hari ni busy body gak mcm la dekat nak terjah situew ngeeee

+ e.z + said...

ayo yo... dekat ngan my opis ler... tapi no tiponnyer maner?
x leh nk kol la kalo x der no. huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Rina Rahamat said...

nasib ada adik dan makcik yg baik hati..


aloh, sy jauh :(

kaklong said...

insyallah...

Fiza Rahman said...

Alhamdulillah...jadi juga kenduri.

Kakzakie Purvit said...

Bestnya kalau dapat pergi dapat gomol adam. Kakak jauhlah aanie. Kalau dekat rasanya kakak suka sebab Adamlah... suka tengok dia.

Cik Jannah said...

alhamdulillah akhirnya ada jugak jalan. jauh lah kak nak dtg,. kalau dekat mesti dah kene gomol2 si k pop tu.

LYAfrina said...

huhu..kalo dekat sure lya pegi gak..

Unknown said...

:) pagi......

syawalsimpsons said...

SUE DAH EMAIL TAU....

sahromnasrudin said...

maaf..sy tak dpt hadir..terima aksih atas jemputan itu ya..saya sangat menghargainya


semoga majlis berjalana lancar dan dirahmati Allah SWT

lady-D said...

aku dh sms kam xleh g..maklumlah aku bln 3, dh 2minggu kursus kat kl, so xleh nk amik cuti dah..ntlah, aku pegi time ari lain..time tu mu msk tuk aku je..hehe

ogyep yummy mellow said...

salam kenal aanie... alamak, dah terlambat la ya, kalau nak gi kenduri Aanie ni.. hehehe.. x pelah, next change, inshaAllah..

emarieys said...

lega..ada yang sudi tolong...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...