26 March 2012

Misi mencari rak tv


Sabtu dan ahad lepas kami keluar cari rak tv……susah kemain nak jumpa yang berkenan di hati……en suami lak tak membantu langsung dalam memberi pendapat…..semua nak serahkan kat aku…..apa yang aku suka, dia anggukkan aje…….hmmm, ye la…yang terpaksa hadap tv hari-hari pun aku jugak……dia tak kisah sangat pasal tv ni…..pc lagi penting……


Dua hari berturut-turut kami cari…..habis round satu kolumpo ni…..dari kelana jaya pegi jalan klang lama, lepas tu pegi lak bandar kinrara, taman medan, puchong.....cuma tak sempat masuk bangi je.....:) dari kedai mahal ke kedai perabot biasa……ada la dalam lebih kurang 20-30 kedai kot duk keluar masuk…..tapi, tak jumpa-jumpa gak….


Aku nak cari yang betul-betul macam yang aku bayangkan……nak yang nampak mahal, tapi nak murah….ada ke?? kekeke…..nak yg ada pintu dan laci tapi jenis pintu yang adam tak reti nak bukak…..nak yang tak rendah sangat, sebab takut adam panjat….nak yang ada tempered glass tapi nak harga murah…...isy, macam-macam…..*geleng kepala


Nampak macam fussy sangat……tapi sebenarnya takde la macam tu pun……sebab benda-benda gini bukan selalu beli….jadi, kena la pilih yang betul-betul….. lain la kalau boleh tukar tiap-tiap tahun..hehe….*wink

jom tengok budak tecik beraksi kat kedai orang.....
 adam cakap dia nak buai ni.....dia nak duduk dengan mama.......
itupun kalau boleh tampung berat mama......





 ini hari sabtu punye.....



ini hari ahad punye....singgah giant jap...makan.....
adam masa ni baru bangun tido terus naik benda ni......makan pun taknak......
 

 muka macam mamai lagi......kekeke....


last but not least, rak tv comey kami.....",)
  gambar gelap sikit.....takpelah, biasa-biasa je pun ni.....

41 org syg adam:

syawalsimpsons said...

walaupun biasa2 jaa...tapi still nampak cantik..sue pon macam nak beli rak TV baru....tapi......mmmm

azam said...

hehehe....bykkan...budget je la tgk berapa...semua cantik²

Kakzakie said...

Adam... auntie pun suka buai yg Adam duduk tu. Macam syok kalau baca buku duduk situ ek...

Legalah aanie dah dapat yg dihajati ye. Cantiklah:)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam aanie..gigihnya mencari rak TV.K.atie pon cadang nk survey rak tv gak...paternnya dah ada lam fikiran :D

Mama Ema said...

sanggup tu terjah kedai sampai 30 kedai...kalau saya tak terlayanlah..

kaklong said...

buian adam naik tu cantik laaa..
kat mana tu anie?







kaklong pun misi tgh mencari rak tv baru..tapi nak dekat2 raya nanti baru cari hahahahh!

aanie said...

@syawalsimpsons

tapi nape? bajet? kalau elok lagi, x yah la beli lagi sue.....



eh, memandai je nasihatkan org....kekeke....

aanie said...

@azam

yg cantik2 semua mahal.....tp tgk bajet la pulak...kalau nak ikut yg cantik, mmg x dapat la...

aanie said...

@Kakzakie

cantik kan buai tu.....sy pun kalau ada duit memang dah beli dah.....:)

aanie said...

@♥♥azatiesayang ♥♥

banyak jenis kan skrg ni....cuma siapkan duit je.....uhuk....

aanie said...

@Mama Ema

terpaksa.....sb bajet tak byk.....kena cari yg paling murah tp mengikut kehendak hati gak...:)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

emm betul la..kalau sy pon nk carik yg nampak mahal tp murah..penting tu HEHE

aanie said...

@kaklong

buaian ni jumpa kat bandar kinrara.....cantik...tp aanie x berani nak naik sb takut putus.....hahahah.....




raya lambat lagi....blh la kumpul duit dr skrg....

Salina@IbuAqil said...

amboi!!
dia posing mcm tu dkt umah jer erkkkk..
pandai..
hik3!!!

Qhaifa Nur said...

sukalah buai tu...

rak tv makin cantik sekarang..pening kot nak pilih..

Chuu Muqhlis said...

nk buai mcm adam tu jgak bole x hehee

ajumohit said...

Syukurlah dah terjah byk2 Kedai tu jumpa jugak kan aanie, santek Dan kemas jek, kalau skrg ni dpt berbuai Kat situ bestnya hihi

Alin Marlini said...

Anie sama ngan Kak Alin..yg yang lawa tapi murah..tu psl laki geleng kepala jek..hehehehe...yang penting puas hatikan?

cIk JanNah said...

2 hari mencari akhirnya jumpa jugak sis?? tak sia2 pencarian tuh. ekeke

LYAfrina said...

nmpaknyer..adam sgt bkenan kkesusi besar tu...

ok pe kabinet tv tu... hitam..simple n elegan :-)

fieda said...

uii...rajin betul terjah byk kedai..dan akhirnya nasib baik jumpe jgk..

eB ezrin said...

canteknyer buai tuh. suker la :)

sahromnasrudin said...

wow..berkilat la rak tv awak..cantik taw.....:-)

εïз mummyHaza εïз said...

comel jek adam dalam sofa bulat bambu tu.. :) bz sekarang yek mama adam...

cactusrock said...

mm tak mbantu. mm.

Izan Ishak said...

wahhh...akhirnya ketemu juga rak tv idaman hati ye!

aanie said...

@Rina AVAIL a.k.a Cik Betty

hehe..kita-kita je yang paham kan??

aanie said...

@Salina@IbuAqil

hahaha..tu la pasal....:)

aanie said...

@Qhaifa Nur

cantik kan buai tu?
ha'ah..memang pening....

aanie said...

@Chuu Muqhlis

hehe..boleh....:)

aanie said...

@ajumohit

tu la, nasib la jugak jumpa...kalau x, frust gak....itu pun dah penat macam hape dah...haha....

aanie said...

@Alin Marlini

hahaha..tu la...kita je yg paham kan?

aanie said...

@cIk JanNah

kekeke....:)

aanie said...

@LYAfrina

tu la..sedap je dia landing...nasib x suruh bawak balik.....

murah tapi nampak mahal..kekeke...

aanie said...

@fieda

terpaksa....lagipun xde buat pape weekend lepas...

aanie said...

@eB ezrin

tapi x beli pun...huhu..:)

aanie said...

@sahromnasrudin

tq...kekeke...
harap boleh kekalkan kekilatan dia tu lah.....:)

aanie said...

@εïз mummyHaza εïз

bz jugak la dgn rumah baru ni....:)

aanie said...

@cactusrock

huk aloh...terasa lak....
ye la, tolong drive kete, tolong pk nak yg mana.....ok?

aanie said...

@Izan Ishak

hehe....idaman la jugak....:)

d_LA said...

dem..brkenan aku dgn buai yg adam tu nak..hehe..cun gak rak tv mu..aku pnye cap mydin je kot..wahaha..beselah aku org bjg xyah beriya sgt soping kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby