28 February 2011

GiveAway EdY : KATA KAU!


Aku dapat tag dari lady_dyla ni saat-saat akhir.....
Hope sempat la join...
Walaupun tak pernah menang GA dari edy, tapi dapat la memeriahkan lagi GA beliau....

Nak join??
Klik banner

Gambar di"curi" dengan izin dari blog edy

"Walaupun rupamu kukenal, tetapi lubang hidungku tak pernah bau keenakanmu...."

Tag:
Cikpuanhady

Tarikh Tutup : 12.00 Tengahhari pada 28/2/2011

5 org syg adam:

Unknown said...

Thanks sudi join giveaway ni...tunggu keputusannya nnt k...hope ada tuah menang rayban tu...good luck

TOLONG!!..tolong like slogan saya kat website ni...cari nama Edy Zaidi..tq so much

http://www.facebook.com/mynewshub?sk=wall

aanie said...

@Edy Zaidi

amin...thanx...

lady-D said...

arghhhh..aku baru je mkn smlm meatball tu..best rrr caption mu..hope mu ada luck..leh aku pjm nt raybanmu tu..haha

aanie said...

@d_LA

thanx laling...caption mu pun best....

arghhh..menci..aku x sempat rasa lagi ni....

cikpuanhady said...

ooo..takdan nak join..good luck dear..

Jom skodeng :Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Meh klik sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...