23 February 2011

Walaupun tak de BE baru, update tetap update

credit to google
Walaupun tak de BE baru, update tetap update...
Even tak update pun, tetap gak nak log in 24 hours....
Kalau sehari tak log in (sama ada update entri ataupun bw) mesti rasa senak otak...
Apa tandanya ni??
Adakah sindrom kurang daya tahan terhadap blog telah melanda aku??
Apa ubatnya??haa, itu yang kita kena kaji....

Aku tengok sekarang ni ramai gak blogger yang tak dapat BE baru....
Blogger2 otai king macam Ben pun rasanya tak dapat gak....
Maybe sebab tu ramai yang telah curang dan menduakan nuffnang untuk sementara waktu....huhu....
Aku????setia pada nuffnang....ececeh...
Nak kata kipas susah mati tu tak de lah....tapi sebab malas nak try yang lain tu....
Nak join heartbeat pun aku malas, inikan pulak musuh ketat nuff....hehe, boleh ek alasan cam tu?

Sebenarnya ada hikmahnya bila tak de BE baru ni....
Aku tak de tekanan bila nak buat entri baru....
Tak payah nak perah otak sampai pecah malam-malam semata-mata nak buat scheduled entry (macam la aku selalu buat..kehkehkeh).....
Apa yang terlintas di fikiran, itu yang aku luahkan....
Walaupun aku tau tak ramai pun yang sudi baca entri merapu aku tu....
Tapi aku berterima kasih pada yang sudi menjengah dan komen-komen kat blog aku ni...terharu beb...sob sob...
 Nanti ada masa aku g lawat korang lak ye.....
Orang berbudi, kita berbahasa....ye tak??


Sekarang ni dah malas nak fikir pasal BE.....
Kalau ada, ada la.....kalau tak de, maknanya belum rezeki aku lagi.....
Esok-esok ada la tu....amin....

Update je la entri...takut nanti bersawang, jenuh lak nak sapu buang sawang tu.....
Lain la Zack zukhairi....lama tak update pun ramai gak yang masuk baca....


P/s: Still tak boleh nak perah otak malam-malam untuk buat schedule entri....otak tak cukup fresh.....mungkin sebab ni dulu aku jenis tak leh nak study malam.....masalahnya, siang pun aku tak leh study....habis bila aku study?time tido kot....hehe....nasib lepas gak degree...cait...

6 org syg adam:

eynda said...

Akak pulak menulis sekarang bukan sebab nuffnang dah....sebab menulis bila ada idea je hehe...susah betul nak dapat idea lately :-p

aanie said...

@eynda

tu la kak...dah lama sy tengok akak tak update blog....ingat akak bz...

Izan Ishak said...

betul tu...tak de BE pun belog tetap kena update kan aanie. skrg tak risau nak bw ke apa...jalan2 sekadar yg termampu je...

aanie said...

@Izan Ishak

a'ah, x perlu nak kejar trafik sgt..skrg ni beramah mesra dgn blogger lain je...tambah2 kawan...

ZannaMazlan said...

sabar yer aanie insyaAllah ad nnti..huhu~~

cikpuanhady said...

hehe..me pulak banyak yang nak story kat blog tu..tapi takdan..huhu..

Jom skodeng :HeartBeat.my Memang Masyukk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...