14 February 2011

Hari ni 14 Februari

 Orang selalu kaitkan 14 Feb dengan valentine's day....
Selama ni aku tak pernah celebrate v-day tu...
Sebabnya sejak zaman sekolah sampai la unibarsiti aku tak pernah couple....huhu...

Baik kan aku ni?bajet nak concentrate dgn study la konon...
Padahal....jiwa sangat memberontak nak jugak rasa menyayangi dan disayangi....
Setiap kali tengok couple kat kolej aku tu rasa macam bahagianya diorang ni....
Tiap-tiap minggu dapat keluar outing dating....
Aku yang single mingle ni keluar dengan member2 je la....
Tapi kiranya aku ada geng la sebab ramai gak member2 aku yang single especially budak course aku la semuanya single....

Bila dah final year baru aku start bercintan-cintun....
Tu pun lepas member aku cakap kalau kita tak de pakwe sampai grad, nanti kena sumpahan takkan ada pakwe langsung...hahaha, sengal la member aku ni....

Even dah couple pun, aku tak pernah la sambut benda alah ni...
Sebab memang dah sedia tahu mengenai makna di sebalik perayaan ni....

Dulu pernah gak test encek suami (time tu belum kawin)...tanya dia nak sambut v-day katne?
Dia kata dia tak sambut benda ni....hehehe....ok le tu....



P/s: Sebagai orang Islam, dari sambut v-day, lebih baik kita sambut Maulidur Rasul esok.....semoga kita semua dirahmati oleh-Nya.....
P/s: Ramai orang cuti arini....maybe nak buat preparation utk g perarakan esok kot....:)

9 org syg adam:

ardinihumaira said...

ye.. besok hari Kekasih Allah
;)

lady-D said...

aku kalu 14 feb ingat bday meksal jer..hehe..esk mu berarak x?

teratai said...

salam aanie,

sama2lah kita berselawat ke atas junjungan besar nabi muhammad (s.a.w)

Unknown said...

bukan hari ni je hari sayang menyayang...sepatutnya setiap hari adalah hari berkasih sayang..so mari ramai2 boikot..huhu...

aanie said...

@ardinihumaira

em, betul tu dni...lebih baik kita mengingati Nabi Muhammad s.a.w...

aanie said...

@d_LA

aku berarak ngn adam kat umah je...huhu...

hehe..aku pun teringat meksal jgk..

aanie said...

@teratai

ye, selawat banyak2 tanda mengingati nabi...semoga kita dlm limpah rahmatnya....

aanie said...

@E.d.Y

yup, setiap ari semakin sayang...jom boikot...

cikpuanhady said...

betul2..hari2 adalah hari berkasih sayang dan besok adalah hari yang patut dirai..

Jom Skodeng :Anwar Hadi | 1st time tengok terus suka & gelak tak hengat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...