11 February 2011

Jom jana pendapatan dengan churp churp

Salam Jumaat semua....

Malam tadi dapat panggilan dari mak sedara cakap nak datang kl sebab nak g ujibakat af....
Tapi bukan dia yang nak ujibakat...tapi cousin aku yang gila nak jadi artis....haish....macam-macam laa....
Mula-mulaa cadangnya diorang nak singgah umah aku dulu....
Tapi tak jadi sebab takut mengganggu aku tido kul 4 pagi...
So, diorang terus bertolak dari kelantan terus ke bukit jalil.....

Ok, berbalik pada churp churp...
Korang dah join churp churp tak?
Churp churp pun boleh dapat duit jugak....
Tapi tak de la sekencang BE dari nuffnang...
Kecewa abg nuff dah tak bagi BE baru...:(

sikit ni je....
Setakat ni aku tak pernah dapat scheduled tweet lagi....
Just buat social sharing je...
Jadi, income nya tak naik banyak la...
Sebabnya untuk dapat scheduled tweet kena ada follower at least 25 orang....
Aku pun baru je capai 25 orang minggu ni..huhu sadis...
Ye la, tak tau nak harapkan sape....member2 semua tak main tweet ni....diorang sibuk fb lagi....
Kat fb lak segan nak suruh diorang tolong klik....pasrah je la...uhuk...

Kalau nak jadi kawan twitter sy, jom klik kat gambar burung kat sebelah ni ----->
Ataupun klik kat mama_adam ni....

Nak jana pendapatan dengan churp churp jugak??

Korang tak rugi apa-apa pun kalau register.....
Kalau tak de akaun twitter, promote kat fb pun boleh....
Aku pun sign up twitter hanya semata-mata churp churp ni je....hehe...


10 org syg adam:

Azlina said...

sy pny churp2 pun sikit jer..lmba tol nak nek kan...xperla...sikit2...

CiK Jue aka ibu FarisYah said...

jue pun ade tapi tak de income....moga rezeki anie bertambah murah lepas ni ye...

lady-D said...

wahhhh...byk tu..dh lame aku x check churp2 ni..hehe..kenape aku smkin malas ni??kenape????

Tutup Blog said...

anie, zura tak ader twet2 pun...
sekarang ni malas la nak register..
macam tak berminat jer...
blog pun baru jer nak hidup...

biler sibuk mati balik blog nie=))

aanie said...

@LyNn'Azlina

a'ah, tu la...ok la tu...

aanie said...

@CiK JuE

amin....time kasih cik jue...:)

aanie said...

@d_LA

dyla...wekap!!apa jd dgn kamu ni?di mana semangat kesukanan kamu tu???haish, nak aku piat telinga ke ni?

aanie said...

@Zur@ZaRi

xpe, register je...dpt gak la beberapa sen...

tp zura tgh ada BE skrg ni kan??ok la tu...ada gak earning..kite xde BE...

nanti nak try hb lak...

nadiah said...

baru je join twitter..
nak gak income churp2...
baru nak belajar..

nak mintak tunjuk ajar dari sis annie,boleh kan!!

aanie said...

@nadiah

insya-Allah..akak pun masih blaja gak ni...apa yg akak tau, akak blh tlg ajar skit2...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...