09 February 2011

GTO @ Eyriqazz singgah blog aku....

Bukak akaun nuffnang arini rasa teruja je...
Bukan sebab dapat BE baru (dah lama tak dapat BE), tapi sebab tengok ada gambar seorang yang famous amous masuk blog aku....
Orang yang dimaksudkan ialah GTO @ eyriqazz.....

thanx bro sebab sudi datang even just dropping by....:)

Beliau merupakan salah seorang blogger idol aku....
Actually aku sangat kagum dengan pencapaiannya dalam dunia blog ni....
Mana taknya dapat cash out nuffnang setiap bulan yang mana amountnya memang dahsyat!!! (dengan gaya nazmi raja lawak cakap)

Time kasih jugak kat kawan2 lain yang sudi singgah dan tak jemu-jemu komen kat blog aku ni....
Really-really (double ek?) appreciate it.....sob sob....
Korang pun best jugak....
Semoga kita semua berjaya dunia akhirat!!!!

P/s: Kagum dengan dia sebab membalas semua komen kat blog dia....bukan sikit der....
P/s: Pelik bila ada blog yang kita rajin komen kat blog dia, tapi dia tak rajin pun singgah blog kita....(bukan korang yg tgh baca entri ni sebab korang rajin datang....:)

9 org syg adam:

nazirulhazwan~ said...

aik, tiap2 hari den singgah sini takde review pon;p

sahromnasrudin said...

TAHNIAH!!! bukan senang dia nak singgah kan..memang hebat dia kan

lady-D said...

haha..naz jeles..aku pun nk jeles gak la..hehe..kau tipu tipu tipu aku lagiiiiii...aku pun nak BE baru..wuwu

aanie said...

@nazirulhazwan~

kekeke..naz jeles...jgn marah r...ampun..:)

aanie said...

@sahromnasrudin

thanx...hehe...memang terbaek..

aanie said...

@d_LA

em, tu la...uwaaa, cmne ni??ada org jeles ni??hehe..

jom kita jumpa nuffnang mintak BE baru...

ardinihumaira said...

wahhh bestnye :)

MamaYatie said...

a'ah..mmg gigih dia reply semua komen..saya yg blogger kecik2 ni pun tak tersempat nak membalas semua..huhu

cikpuanhady said...

wahh..blogger otai datang skodeng..hehehe..

Jom skodeng :HeartBeat.my Memang Masyukk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...