17 February 2011

Musim orang kawin | Dapat doorgift yang unik

Assalamualaikum semua...

Cuti chinese new year lepas ramai gak yang buat majlis kawin....
Aku pun tak ketinggalan nak join sama...
Tapi bukan nak kawin jugak, tapi turut serta memeriahkan majlis diorang....

Actually aku suka g majlis kawin ni....
Sebab ada gak tempat nak berjalan....bosan gak kalau duk umah je...
Selain tu, balik dari kenduri dapatlah singgah shopping mana-mana.....weeeee....

Tapi biasanya aku g kenduri yang area lembah klang ni je....
Kalau negeri lain tu, payah skit la....ongkos tu....
Tapi kalau memang bff aku or bff encek suami, memang kena g la.....
Nanti kalau tak g kan putus kawan...sape susah???huhu....guwau je....

 Masa CNY lepas, member opis aku kawin...
Tapi aku tak dapat nak g disebabkan rumah dia kat johor (jauh nau nak peginya)
Ni antara doorgift yang aku baru dapat dari dia...
Walaupun aku tak dapat menjoinkan diri , tapi dia tetap bagi doorgift kat kitorang semua 1 opis....thank you....:)

yang pink tu doorgift member aku kawin.....yang oren tu lak adik member opis aku yg kawin.....

Isi dalam beg pink tu ada air mineral, gula-gula dan jeli....
Yang ni lak isi dalam beg oren tu....
Jeng jeng jeng.....

<

<

<

<



Telur masin!!! 

Seriyes....ni first time aku dapat doorgift camni....
Biasa bunga telur orang bagi telur ayam...
Tapi dia bagi telur itik or telur masin....
Sangat unik ok....:)

Korang lak apa doorgift pelik dan unik yang korang penah dapat???
Jom share.....:)


P/s: Akhirnya berjaya gak kecikkan tulisan kat entri....adeih..cmne la tak terfikir sebelum ni.....

9 org syg adam:

~izan~ said...

izan pun selalu dpt telur masin tp yg org buat bunga pahar tu =D

biasa dpt,choc,tart,gula2 tu je..kalau member dekat2 baru dpt pelik2 sket hehhehe...

izan penah wat masa kennduri cukur jambul anak bg mintak gamat sebotol sorg kt tetamu =D tp dh bungkus cantik2 (sebab baru blk dr Langkawi hihi)

aanie said...

@~izan~

eh, ye ke? izan pun penah dpt ek?hehe...sy first time dpt ni..tu yg rasa jakun skit ni...hehe..

haa, minyak gamat pun unik gak tu...kreatif la...:)

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..

baru2 ni saya p kenduri kawen member..dia seorang guru..nak tau ape dia bg.....huhhuuh..sebatang pen dengan sehelai buku nota kecil....

p/s: agaknya kalau saya pi kenduri seorang doktor, sy akan dapat jarum injection kot huhuhuhh

ZannaMazlan said...

Skunk telur masin dh jadi trend kan...dulu masa zanna kawin pun dh guna telur masin juga..huhu~~

Unknown said...

uniklah...sy suka gi kenduri kawen sbb suka makn...hehehe

azzey said...

Saya pun dh kemaruk sjrg ni pegi majlis kawen. bukan nak tgk pengantin sgt pun tp sker suasana majlis kawen tu...hu3....

sahromnasrudin said...

jom join kontest my superkids

MamaYatie said...

uiihh...siyes pest time dengar ni...mmg ada ek?telur masin lagi mahal apa...hehe

saya tag contest, meh la join

http://dis-mysimpleworld.blogspot.com/2011/02/contest-anak-ayah-serasi-bersama.html

aunieZ said...

hehe kte dpt gula pasir msa satu weding :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...