17 February 2011

Yeay!!! Menang first prize!!!!

Alhamdulillah.....

Akhirnya bertuah gak bulan Februari ni.....
Kiranya ni kemenangan pertama untuk bulan ni.....
Dah lama blog ni sunyi dari menang apa-apa....

Walaupun tak tau apa hadiah yang bakal dimenangi, tapi aku tetap excited...
Ye la, aku bukannya mata duitan sangat....hahaha...

Disebabkan hari ni dashboard aku ngeng skit...
Dia tak nak kuar updated dari blog yang aku follow....
Jadi, aku tak dapat la nak tau entri terbaru korang....

Tapi nasib baik Lela Farouk inform kat shoutbox cakap aku menang first prize 
Dengan excitednya terus serang!!! yabedabedu!!!!
Thanx jugak kat kak nani sebab sudi menjerit jugak...:)

WINNER!!!!!!
074
AANIE
 
Time kasih banyak-banyak kat puan ieta dan en hubby nya sebab sudi cabut nama saya....:) 
 
Kalau uolls nak tau puan ieta ni tengah pregnant dan tak lama lagi bakal bergelar seorang ibu....:)
Semoga eita selamat bersalin nanti...amin....
 
 
P/s: Tahniah jugak kat nama-nama yang ku kenal seperti cikpuanhady dan zanna.....:)
 

13 org syg adam:

Fadzillah Kamarudin said...

congratulations...

Unknown said...

thniah akak..~

sahromnasrudin said...

tahniah utk hang..hang mmg layak

~izan~ said...

wahhh,menang lg..jeles2.hehe..tahniah!~

aanie said...

@Fadzillah Kamarudin

thanx sebab inform sy....:)

aanie said...

@SyUhAdA

thanx dear...:)

aanie said...

@sahromnasrudin

hehe..time kasih...:)

lady-D said...

tahniah babe..arini sbnrnya aku mogok blogging..tp sbb nmpk mu menang, usaha taw aku dtg lawat mu..hehe..

TAHNIAH ! TAHNIAH !

aanie said...

@~izan~

hehe..thanx dear...jom join GA jugak...nanti blh menang sama2....hehe, confident...haha...

Mama Kembar Tiga said...

congrats!

Unknown said...

Tahniah :)

ZannaMazlan said...

Tahniah aanie...tmpt pertama ^.^


thanx infrom..weee :)

Cik Bambam said...

congrats! :p


salam ziarah dr cik bambam..folo u~ :P

Jom singgah blog cik bambam! :)
Addict GA & Contest? Jom terjah! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...