07 September 2011

Atuk dah meninggal

Atuk belah encek suami baru meninggal malam tadi pukul 11.20 malam.....Al-Fatihah untuk atuk....semoga rohnya dicucuri rahmat.....amin....




Alhamdulillah, hari raya lepas kami sempat berjumpa dengan atuk....itulah kali pertama aku ke rumah atuk di Felda Lurah Bilut, Bentong sejak kami berkahwin....tapi, aku dah pernah berjumpa dengan arwah atuk beberapa kali dah....

Arwah atuk sebelum ni pernah menjalani operation.....tapi masa kami beraya ari tu, arwah nampak sihat dan boleh berjalan-jalan lagi.....atuk jugak sempat bagi duit raya kat adam lagi.....masa tu encek suami rajin la melayan atuk sembang mengenai operation dia tu....sesekali aku ada jugak la mencelah sebab aku tak berapa faham bahasa pertuturan arwah....

Apa-apa pun, semoga roh arwah atuk dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama orang-orang yang beriman....amin....Al-Fatihah.....


19 org syg adam:

kaklong said...

semoga rohnya ditempat kan bersama-sama org2 yg beriman..amin
alfatihah...

sahromnasrudin said...

al fatihah utk arwah..semoga rohnya dicucuri rahmat

MamaYatie said...

takziah aanie...
Al fatihah utk atuk
semoga rohnya ditempatkan dikalangan para salihin..amin!

azam said...

salam takziah dan Al-fatihah

syawalsimpsons said...

al-fatihah

d_LA said...

Daripada Dia kita datang, kepada Dia kita kembali..
Al-Fatihah untuk atuk..semoga rohnya dicucuri rahmat..Amin

Lulu Caldina said...

al-fatihah

Myra Jay said...

Semoga roh arwah atok dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan mereka yang beriman..

bujal X said...

alfatihah untuk arwah~

ajumohit said...

Al fatihah semoga rohnya dicucuri rahmat, ramadhan ini terakhir buatnya

Kakzakie said...

Sempat dia beraya aanie. Alfatihah buat allahyarham atuk...

eB ezrin said...

alfatihah.
semoga rohnya dicucuri rahmat. amin

::NureeN:: said...

Al-Fatihah buat arwah atok asben, moga rohnya di tempatkan dikalangan org2 yg beriman.. AMIN

Amy Syaquena said...

Al fatihah semoga rohnya di cucuri rahmat..amin

NM02 said...

al-fatihah

moga aruah dibariskan bersama org2 yg beriman. amin

.izzati liyana. said...

atuk saya dah lama meninggal. tapi adik arwah atok saya, kira atok sedara, baru meninggal beberapa hari lepas.

sama-sama doakan agar mereka yg pergi dicucuri rahmat dan diredhai Allah.

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

al-fatihah..

takziah ya aanie..

Amiizaa2001 said...

Alfatihah buat atuk...takziah buat ann+family......:(

aanie said...

terima kasih semua....:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby