27 October 2011

Lirik lagu Tiga Kata - KRU

Tiga Kata - KRU

Wo ai ni
I love you
Aku cinta padamu
Tiga kata paling bermakna
Tapi jarangnya didengar
Naan unnai kathalikaraen
Saranghaeyo
Aishiteru
Tiga kata paling menyentuh
Tapi jarangnya disebut

Mungkinkah kerna kita dah terlalu selesa
Keintiman seolah semakin hambar
Dari gerak gaya
Hingga ke tutur kata
Tak menggambarkan cinta

Chorus
Wo ai ni
I love you
Aku cinta padamu
Tiga kata paling bermakna
Tapi jarangnya didengar
Naan unnai kathalikaraen
Saranghaeyo
Aishiteru
Tiga kata paling menyentuh
Tapi jarangnya disebut

Katakan ci ci cinta
Ci ci cinta kamu
Katakan ci ci cinta
Ci ci cinta
Walaupun kita saling
Sayang satu sama lain
Tapi kenapa sukar meluahkan rasa
Berikan mereka tahu
Andainya hari esok
Ditakdirkan berpisah

Ulang Chorus

(Rap)
Dalam kesibukan
Kita seringkali mula hilang kemesraaan dengan mereka di sisi
Tak rasa bersyukur
Tak rasa berbangga mempunyai bahu sedia untuk kita bersandar
Pejamkan matamu
Lihatlah di hatimu semua kasih terhimpun dibiarkan terkurung
Jadi luahkan sekarang luahkan

Ulang Chorus

Katakan ci ci cinta
Ci ci cinta kamu
Katakan ci ci cinta
Ci ci cinta (Aku cinta padamu)
Wo ai ni
I love you





Sumber: sini

7 org syg adam:

ajumohit said...

Suke jugak lagu ni aanie, klu hubby tujukan kt kita msti senyum je dgr lagu ni heheh

Salina@IbuAqil said...

3 suku kata yg cukup bermakna.. ;)

Kakzakie said...

Anak-anak suka kata macm tu pada mama-papa tapi kalau dah setiap malam ucap dah rasa macam biasa...

Kena hayati betul-betul lepas ini aanie.

eB ezrin said...

slalu dgr dlm radio... :)

wahida said...

suka layan lagu ni...tapi hubby tak suka lak...huhu...

fazrulnoor said...

syg adam jgk

wan nurul hezrina said...

suka gak layan lagunie.tapi takplak perhati senikatanya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby