10 October 2011

Sape budak hensem angkat tangan!!!


Kalau tanya soalan tu kan....budak ni yang angkat tangan dulu....perasan tau!!! macam la dia tahu apa makna HENSEM kan.....huhu....
Lagi satu, kalau puji dia hensem, mesti dia buat malu-malu kucing...sorok-sorok muka...huhu..tak boleh blah betul la adam ni.....


P/s: Benda macam ni la jadi kenangan paling manis buat kami......^_^

37 org syg adam:

syawalsimpsons said...

sama la ngan syawal...kalo kiter cakap aper2 dier yang angkat tangan dolu...macam paham je....kikikikik...budak lahir bulan 3/2010 mmg camtu kot..kikkikikik

Amy Syaquena said...

Ala comelnya dia, tapi memang hakikatnya adam hensem...

kaklong said...

sebab adam hensem la adam angkat tangan,apalah mama ni...heheheh!

sahromnasrudin said...

alhamdulillah..semoga adam menjadi anak yang soleh yang membanggakan kedua ibubapanya

azam said...

hehehe.....

smart....

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

apalah mama nie..adam memang hensem lah..tu yang adam angkat tangan .

anamizu said...

alololo comeynye la adam :)
nti besar konfem lg hensem..hehe




luv,
cik ana

Adylia Qarissa said...

salam kenal..

p/s mama adam nie isteri bloger papa adam ker??

wan nurul hezrina said...

memang hensem cam pelakon korea..hehe..adam sila angkat 2,2 tangan tanda setuju yea...

JaSSNaNi said...

heheheh... caye.. caye budak encem... ehehehe... cute kan budak2 ni.. kadang2 dia sendiri tak paham apa soklan kita..

ajumohit said...

hehhehe adam comelnya, pandai angkat tgn bile mama tanye sapa ensem ye..cuba tanya sapa nk adik? mesti gitu reaksinya ye hehehehhe

N i e Z a said...

adam mmg ensem..

NasZ said...

hahaha..angkat tgn dengan mulut skali ek? hehe.

MOHD NASER.com

kasihibu said...

weiii...memang encem!!! tak syak lagi kan adam ;p

Huda said...

if husna pula, :) siapa budak baik? chena jawabnye..siapa budak comel? chena dia jawab...siapa budak bijak?
chena juga :) sume dia ...hehehe..

Salina@IbuAqil said...

sapa setuju budak ni memang hensem?!! Angkat tangan.. SAYAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! {sambil angkat dua2 tangan ;p}

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

wahhh..hensemlah dia tu!!! meh sayang antie citit...

aanie said...

@syawalsimpsons

wakaka....ye la tu kot...mcm la dia paham kan...

aanie said...

@Amy Syaquena

hehe..tq dear..perangai pun hensem gak tu...:)

aanie said...

@kaklong

hehehe...perasan x habess..:)

aanie said...

@sahromnasrudin

amin..time kasih...:)

aanie said...

@azam

genius..ehh...hehe..:)

aanie said...

@cik Jue Aka Ibu Farisyah

hehe..kalaulah dia paham kan....:)

aanie said...

@anamizu

hehe..thanx dear..:)

aanie said...

@Adylia Qarissa

erk, bukanlah...hubby sy bukan blogger...blog sy pun dia x baca...hehe :)

aanie said...

@wan nurul hezrina

yea..anyonghaseyo....:)

aanie said...

@JaSSNaNi

hehe..tu la kan...macam2 budak2 ni..kelakar...

aanie said...

@ajumohit

hahaha.....adik?? pengsan mamanya...:)

aanie said...

@N i e Z a

tq dear...:)

aanie said...

@NasZ

hahaha...:)

aanie said...

@kasihibu

tq dear...hehe...:) mama dia lak yg kembang ni...:)

aanie said...

@Huda

haha..tu kalau yg baik2...
kalau adam lak..sape budak busuk?? dia tunjuk mama...adeih...

aanie said...

@Salina@IbuAqil

hehe..tq dear...angkat dua2 tgn sambil berdiri atas kerusi..hehe....:)

Myra Jay said...

Heheee, budak2 la ni kak, pandai dah diorang ha.. :)

Sama cam Firas, kalau baju nak pilih sendiri, kalau kita pilih kita mesti kena cakap hensem baru dia senyum nak pakai, padahal baru setahun lebih umurnya ha...heheee

Ijah EmoTemo said...

alalal comey nya je adam ni. hihihi.

Niena Pengembara Ilahi said...

heheh,btul..pastu tnya lgi sape budak pandai.. hehehe...bijak2

Niena Pengembara Ilahi said...

heheh,btul..pastu tnya lgi sape budak pandai.. hehehe...bijak2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby