03 October 2011

Hantu mangga

Adam suka betul makan mangga....hari tu ada beli mangga, memang manis kaw betul.....adam suka la makan....nak-nak lagi kalau baru keluarkan dari peti ais.....layan habesssss....tak sempat nak kopek pun (aku tak suka betul perkataan ni)....

Let's pictures talk.....













Bukak-bukak je peti ais, terus adam larikan buah mangga ni....adoi, mama bz kat dapur, abah bz snap gambar anak dia yang notti ni...
time baby dulu tak nak pakai topi tu...dah besar baru nak pakai....sebabnya mama dan abah puji dia hensem bila pakai topi tu....perasan tak habess.....kekeke...



P/s: Arini agak bz sikit sebab ada jamuan raya (selepas raya sebenarnya) kat opis aku ni.....kami buat potluck....cer teka apa yang aku bawak......sape betul dapat hadiah.....hehe..:)


17 org syg adam:

azam said...

gmbr 1st tu...bantal belakang macam telinga toyol je....heheheh

toyol mangga...jgn mare ye

sahromnasrudin said...

aku teka hang buat kerabu mangga hahahahha..

kan tema mangga huhuuhhhhh

fiza said...

Adam...mkn mangga tak kopek kulit dulu ker...hehehehe...

Makan mangga sejuk memang sedap ☺☺

MamaYatie said...

ya allah...adam, adam...teringat kita zaman kecik2 dulu..makan pauh gitu gop..dok bwh pokok lagi..heheee

bawak apa ek??lontong ker?

Amy Syaquena said...

ya allah ganasnya adam, makan mangga x buang kulit dulu..nanti sakit prut la adam...

ajumohit said...

Hihi Adam comelnya dgn topi Dan mangga tu, msti manis sbb tu Adam suke, emmm Aju teka aanie bwk bubur kacang hijau utk dessert hihi, sbb pernah buat sblm ni kan hahahaha

Kakzakie said...

Kakak rasa aanie bawa mangga yg bakinya adam makan tu... hahaha...

Bahaya makan dgn kulit bimbang getah dia boleh sebabkan gatal kulit kan...

syawalsimpsons said...

kalo la syawal ada fav food kan..mmm...adam..nak sikit...kasi la aunty soya ni

eB ezrin said...

adam dh sehat ker?
aania bwk nugget etc kot ;p

wan nurul hezrina said...

lama tak singgah cnie..dah besardah adam=)sedapnya mangga bila sejuk lagi sodap..merahpun suka mangga

N i e Z a said...

wahhh..sesapnye mangga tu..haaa..ni mesti bw buah mangga jg utk jamuan kan..heheheh..

ziraziz said...

ha3..comel plak tgk adam ngn mangga tu...

meh amek award:
http://zira-aziz.blogspot.com/2011/10/versatile-blogger-award.html

Kancil 8349 said...

buat kancil lapar plak

maszull said...

salam...ya Allah pandainya mkn mangga tu....nape x potong mangga tu syg cutelah die...:)

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah..anak pon minat mangga ea sis..

sedap tu..

IntaNBerliaN said...

sedapnya adam makan mangga...

~iz~ said...

haha..caya la adam..senang xyah susahkan mama kn..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby