18 April 2011

Tabung Moo dah sampai...


Assalamualaikum.....

Apa khabar semua??sihat ke??
Saya tak berapa sihat ni....cherry berry lak...
Maybe sebab makan pulut durian kot semalam...huhuhu....

Hari ni nak story pasal hadiah menang GA lagi......
Hadiah ni aku dapat minggu lepas, tapi tak sempat nak buat entri....
Laptop kat rumah buat hal lagi.....
Kali ni tak boleh nak on lak...adoi...geram tahap satria baju hitam....
Mau terbang duit lagi tu.....hampeh....
 
Dah, jom skodeng hadiah GA aku ni....

tabung moo....
Rezeki berblogging.....selain dapat dari nuffnang dan churp churp, boleh jugak dapat dari menang GA dan contest.....^_^

Terima kasih buat penganjur GA ni, Syawalsimpsons.....
 Semoga dimurahkan rezeki selalu.....

6 org syg adam:

syawalsimpsons said...

mekasih...doa2 la slaloo sue slaloo ada rezeki dr nuffnang..mmm...x penah pun ada...susah beno...

mama iris said...

comel....=)

eB ezrin said...

tahniuah yer :)

Amy Syaquena said...

comel sangat tahniah ye..

ardinihumaira said...

ololoo kiutnye :)

wan nurul hezrina said...

suke suke suke..tiut mcm adam=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby