04 November 2011

Selamat Hari Raya Aidiladha

Assalamualaikum......

Di sini aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha kepada semua pembaca blog mama adam ni....maaf jika ada salah dan silap dalam penulisan entri mahupun semasa memberi komen di blog korang....

Tahun ni aku tak balik kampung (dalam hati memang rasa nak balik)....tahun ni aku beraya di Kedah....kampung mak mertua...first time jejak kaki kat kedah nok...uhuk....kat utara tu aku baru sampai kat Perak je.....itu pun dah laaaamaaaa dah....

Jadi, alang-alang dah ada kat kedah nanti, Penang jom....pegi ukur Komtar ke, pekena nasi kandaq ke, berjimba-jimba kat Batu Feringghi ke, naik Bukit Bendera ka.....itupun kalau driver nak bawak la....huhu....

Okbai...jumpa lagi minggu depan.....




P/s: Nak makan daging lembu korban la....sape korban tahun nih? bak sikit....hehe...tak malu....

16 org syg adam:

azam said...

salam aidiladha

azam said...

selamat bercuti ye

kaklong said...

janji balik kampung,rumah mertua ke rumah mak sdri tak kisah...

huhuh!


cutenya adam!

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

kat kedah meriah x raya haji?

Kakzakie said...

Datanglah tempat kakak. Bapak kakak korban seekor lembu dan hubby punya sendiri 2 bahagian...

Taman kakak qurban tahun ini cuma 6 ekor lembu tak ada kambing...

Qhaifa Nur said...

selamat hari raya juga...

Izan Ishak said...

salam aidiladha buat mama adam sefamili. hati2 balik kg ye!

ajumohit said...

selamat hari raya aidil adha aanie, aju korban tahun ni kt rumah anak yatim tu, dtg tau nnti hehehehe

Salina@IbuAqil said...

Selamat Hari Raya AidilAdha dari EmIenAqil!! ;D Berhati2 di jalan raya ye dear.. Ipoh x nak sggh ke?! :D Kami pun raya x kemana.. Selasa dah keje.. :D

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

selamat balik kg
ai orng kedah uols...
org alor star/....kg mertua uols kat mana???
harus la terjah penang nnt...kena nasik kandaq beratoq tu

Atenyana said...

Salam aidiladha..:)

d_LA said...

salam Aidiladha beb..kat kedah biasanya meriah weh raya haji..aku pernah gi raya haji kat sana..mmg meriah

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

hai..sori ya..terpaksa tag awakkk huhu

SYANI said...

Salam Aidiladha juga...

wahida said...

salam aidil adha...

masih bercuti lagi yer...

Amy Syaquena said...

salam aidiladha dear... kenapa adam x pakai songkok nie..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby