02 November 2010

Ben Ashaari follow blog aku!!!!!

Malam tadi bukak la blog dgn mata rabun ni...
Sebabnya Adam dah patahkan spek aku...so, ngadap la pc sedekat2 nya....
Bertambah lagi la wishlist aku tu......huhu....

Bukak2 je blog tengok follower aku dah bertambah....
Pastu try la check...tengok2 Ben la...
Terus menjerit....waaa....ben follow aku la!!!
Macam x caya lak Ben Ashaari follow blog kecik aku ni.....
Pastu dengar incik suami jerit dr luar bilik.....
"ayang, kalau x nampak jgn main komputer!!!"
Alamak, dia dengar la.....
Pastu aku jawab..."tak, kejap je ni...." terus tutup pc....huhu...

xreti nak buat anak panah.....blaja photoshop x khatam lagi....

 Hehe..sape x happy bila tengok blogger hebat follow blog kite....vangga pun ada la skit....hehe...
Time kasih abg ben!!! hoh, pandai2 aku je panggil dia abg...ntah2 dia lg muda dr aku kot....tapi rasanya dia lebih tua kot...hehe...
Tp xpe, tu tanda hormat kite...hehe....
Nanti rajin2 la singgah n komen ek....
Dgn komen abg ben tu blh la baiki apa2 yg patut kat blog ni....
Sy budak baru belajar, kalau salah tlg tunjukkan.....:)

5 org syg adam:

BEN ASHAARI said...

sama samaa ... insyaAllah... :)

Cik Liyana said...

OITTT...bertuahnya mama!

Amy Syaquena said...

salam..

tahniah bertuahnya dia..

d_LA said...

hebatlah mu aanie..ben x pandang pun blog aku..huhu..nak bunuh nyamuk la camni

aanie said...

cik liyana & amy: tenkiu....hehe..x sangka sbnrnya....terharu...:)

dyla: haha...bunuh nyamuk xpe, baik utk kesihatan....
mu jgn risaw, dia g blog mu...mu kan dh masuk dlm list dia....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby