16 November 2010

Selamat Hari Raya Aidiladha

 
Mood raya dah datang....
Mesti semua dah sibuk nak balik kampung dah sekarang ni...
Pagi tadi pun jalan clear je...
Rasanya ramai dah ada kat kampung kot...

Raya haji ni aku raya kat kampung aku lagi....hehe...
Sebab nak buat akikah adam...
Esok dah nak raya...tapi aku duk kat ofis lagi ni...
Malam ni baru nak balik...
Aiyoo, ingat Kelantan tu dekat ke?
Seumur hidup aku di perantauan ni, x penah lagi balik kampung malam raya tau....huhu...

Camne dengan persiapan raya korang?
Baju raya berapa pasang?kasut raya?handbag raya?
Kalau raya puasa bukan main lagi persiapan kan...
Takkan raya haji xde baju baru kan?
Pakai baju baru kan sunat masa hari raya...hehe...
 
Meh kita tangok baju raya haji aku...
Nak tengok tak?Kalau xnak tengok, tutup mata ek...hehe...
ada 4 pasang semuanya....giler kentang betul....rasanya pakai 1 pasang je time raya pertama.....
Jom balik kampung!!!!hohoho.....
 
P/S: Ingat jap lagi nak mintak balik awal la...x kemas apa pun lagi...silap2 baju raya pun terlupa bawak balik....
P/S: mintak2 la jalan x jammed macam masa raya puasa aritu....12 jam dlm kete siot...
P/S lagi: sy dapat BE baru lagi...hehe...cayang nufnang...

2 org syg adam:

Cik Jue said...

selamat hari raya jugak..hati2 ye..

aanie said...

time kasih...:)
dah sampai umah dah ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby