05 November 2010

Kemeriahan Deepavali

Arini pagi2 lagi adam dah bangun.....
Nak sambut Deepavali ke hape ni?
Semalam pun dia xleh nak tido sangat sebab 'meriah' sangat sambutan deepavali kat area umah aku ni....
Meriah dengan bunyi lagu yg kuat dari kete...tambah pulak dgn bunyi mercun n bunga api yg kuat..... 
Time2 tengah malam lagi la meriah....
Memang betul2 menguji kesabaran aku....
Maklumlah, aku ni duk di kejiranan diorang....memang xleh nak buat ape la...
Pastu mula la terdetik macam2 dlm hati ni...

Adam lak tido awal semalam....
Balik je dari pasar malam semalam, terus tido....
Tapi selalu terkejut tiap kali bunyi mercun...
Pagi tadi dlm kul 3pg, boleh lak dia bangun...pastu siap main2 lagi....sabar je lah aku...
Jadi, aku amik kesempatan skodeng belog la jap....
Tapi tengok macam ramai je yg dah tido.....
xtau nak buat apa, aku pun tido gak la....


0 org syg adam:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby