19 November 2010

Jumaat sudah....

ngantuknye.....jom nescafe dulu...
 Semalam aku dah balik kl balik dah...
Kejap je rasanya duk kampung...huhu...memang kejap pun...1 hari je kot...
Sampai kampung pagi raya....raya kedua dah bertolak balik kl...
Kalau ikutkan, aku memang nak extend sampai ahad....tapi cuti encek suami dah habis lak...

Malam tadi sampai umah lebih kurang kul 9mlm...
Kemas2 apa yg patut pastu tidokan adam sambil tengok cite project runway....
Aku suka sangat tengok cite ni even aku xpandai menjahit pun...wakaka...

Adam lak bangun balik kul 3 lebih tadi....
xleh nak tido balik...puas la buai laju-laju...xnak tido jgk...
Aku dah la ngantuk yg amat....pastu xtau cmne aku bgn pg tadi tengok dia dah lena tido...tido sendiri kot...hehe..sori ye adam cayang, mama xlarat nak bukak mata la...

Pagi tadi bangun macam malas je nak g keje...
Tapi disebabkan arini ari jumaat, kugagahkan jua...sebab??rugi kalau cuti ari jumaat sebab jumaat dapat rehat lamaaa...hehe....

3 org syg adam:

d_LA said...

aku maseh d kg !!! haw haw haw..hebattt x??sdp plok npk nescafe mu tu..GA tu nt aku join yer..hoho..

ardinihumaira said...

nak nescafe sket :D

aanie said...

dyla:hampagas nya mu....x aci...sonot la duk kg lg...

dni: meh sini..ada lg ni skit...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby