16 November 2010

Hello office, i'm back!!!

Lamanya x datang ofis....
Dari hari khamis lagi...dah 5 hari...
Ohh, rindunya....uwekk...

Adam demam dari hari khamis lagi...
Alhamdulillah malam tadi dah kebah dah demam dia...
Tinggal batuk2 je lagi....tapi x seteruk ari tu la...selang beberapa minit mesti batuk...
Syukur sangat dia dah ok...
Semalam dah boleh main2 dah...
Kalau x, menangis je keje dia...

Sepatutnya arini org bercuti sebab esok nak raya....
Aku terbalik lak...baru nak masuk keje...huhu..
Ingat nak terus sambung cuti sampai raya...
Tapi macam lama sangat lak...
Cuti aku tinggal dah x banyak dah...
Ingat nak bawa cuti ke tahun depan...maklum la, dah ada anak ni cuti pun kena berjimat cermat...bukan duit je tau...huhu...


 P/S: hope adam ok kat nursery tu...kakak nursery, jaga adam baik2 tau...kalau x, mama cubit2 kang...

3 org syg adam:

LyNn HaMzAh said...

welcome back...

ardinihumaira said...

kalo tak ok dni pon tolong cubit kan juga kakak nursery tu hehe

eT said...

tu la pasal...
org start cuti...akak baru masuk keje plak..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby