17 March 2011

Aksi si Cilik Berbasikal


Jom join contest dari kakyong.com dan syamilamohd.com

Nak join??


Nama: Adam Hakeem
DOB: 5 Mac 2010

Sebenarnya ni la first time adam naik basikal....sebab tu adam nampak macam jakun je...hakhak...nampak macam takut-takut nak naik, padahal bila dah naik, tak nak turun dah.....hehe...

Gambar ni diambil masa adam kat giant....time ni abah adam baru balik dari kursus...jadi mama dan adam nak jemput abah kat ofis dia...kebetulan giant depan ofis je, jadi lepas jemput abah, kitorang pun singgah la kat situ....tak bajet pun nak singgah...tengok la, adam pakai rompers je...stoking pun tak pakai...sejuk la mama.....:).

Tag:
Cikpuanhady

Due:
31 Mac

Penaja:

banner kakyog's shoppe

5 org syg adam:

ardinihumaira said...

nanti bawak mama jalan2 naek beskal ye :D

ardinihumaira said...

nanti bawak mama jalan2 naek beskal ye :D

kakyong said...

salam aanie,
kakyong dtg terjah di hari minggu..

hmmm,
- x nampak banner penaja di n3.. ;)
- x nampak link kakyong.com di bloglist, yg ade tu kakyong72.blogspot ;)
- x wish besday fikri.. check sini Selamat ulangtahun kelahiran ke-5 Muhammad Amin Fikri

nanti dah update kabo yer..

jgn lupa skodeng sini

Pengantin serba-biru
Contest aksi si cilik berbasikal : Tambahan syarat + sedikit kelonggaran

kakyong said...

okeh, dah nampak banner penaja di sidebar.. terima kasih.. kira okey dah tu.. cuma yg selain nya , sila update ye... ;)

kakyong said...

ok aanie, kakyong dtg semak lagi... lulus dah, gud luck ya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby