23 March 2011

Gambar di MAPEX dan Motherhood Expo

Entri ni adalah kesinambungan dari entri yang lepas.....

Disebabkan entri hari tu aku tak letak gambar, maka dengan ini entri ni harus la letak gambar....:)
 Tak lengkap rasanya bercerita kalau tak de gambar....
Lain la ben ashaari, idea mencurah-curah macam air....
Tak letak gambar pun tetap menarik gak....:)

Saksikanlaaahhh (kena nyanyi macam lagu iwan dangdut)....


adam teruja tengok maskot ni.....siap salam tu...hiks...

mama, adam nak bawak balik benda ni boleh????

siap nak turun main lagi....nak merangkak kat situ jugak...dah la tempat ramai orang.....

Kat Motherhood expo ni mama ada beli buku untuk adam....
Kiranya inilah buku pertama adam....
Walaupun abah tak setuju sebab katanya adam kecik lagi......
Tapi mama beli gak....tak kira....
Orang kata melentur buluh biarlah dari rebungnya....
Kenalah pupuk minat anak terhadap buku sejak dari kecil lagi....

terus baca....semangat!!!.hehe...

sambung baca buku kat rumah lak....:)

P/s: Esok kalau jadi nak pegi Grooming class.....wah, main mekap-mekap la esok ye....tak sabar rasanya.....

10 org syg adam:

MamaYatie said...

bestnya..kita tak sempat nak gi motherhood expo tu

aanie said...

@MamaYatie

ye ke??tak pe, nanti bulan 5 ada lagi....

sahromnasrudin said...

assalamualaikum

anak ayam main dam
kene tendang sampai lebam
dah amek semua pic mama & adam
mana pic papa adam.......

ajumohit said...

aju pon gi motherhood expo tp hari jumaat, byk gak yg menarik, tp poket jek tak menarik coz belum gaji hehehehhe

aanie said...

@sahromnasrudin

pic abah adam xleh letak byk2..tunggu entri fun fair ye br letak....hehe...

aanie said...

@ajumohit

ooo, x jumpa la...
a'ah, menarik gak..tp belum gaji..tak dpt la nak shopping sakan...

d_LA said...

motherhood expo ni utk ibu2 je ke??aku xleh gi ek??bgs weh ajr awal2, dia akan ingat nt..percayalahhhhhh !!!

aanie said...

@d_LA

klu mu ni g jgk pun boleh...sbg persiapan nanti...hehe...tak pun boleh la beli barang tu utk adam...kekeke...

cikpuanhady said...

waaa..beshnya, mesti banyak info dpt ni..

p/s : bestnyer gi grooming class..nanti story tau..

Jom skodeng :Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Meh klik sini

Jom skodeng :Notre Belle Histoire

aanie said...

hehe..kat mapex tu ada la skit2 info psl rumah.. kat motherhood tu shopping2 je...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby