22 March 2011

Tertinggal

pic from google
 
Hari ni aku datang ofis dengan berlenggang kangkong.....
Sebabnya tertinggal handbag kat rumah....
Ini semua salah encek suami....
Boleh lak dia tinggal handbag gabak aku tu....
Aku dah siap letak sebelah beg nursery adam dah...
Macam mana boleh tinggal tak tau la...

Biasanya pagi-pagi memang encek suami yang bawak turun barang-barang dan panaskan kereta.....
Aku bawak turun adam je....
Hari ni lak dia nak hantar aku g keje....
Tapi sebab aku siap awal, aku turun bawah dulu bawak adam....
Sekali dia turun bawak beg adam je....beg aku tinggal...
Time tu aku tak perasan pun....nak turun kereta baru perasan beg tak de....adeih...geraammm.....
Kan dah tak pasal-pasal kena pau duit belanja makan....kahkahkah.....

Takut lak bila tak bawak ic dan henfon ni...macam pelarian lak....huhu....
Harapnya aku selamat dan dijauhkan dari kejadian tak diingini....

Baru ingat nak upload cite pegi fun fair malam semalam......
Tunggggguuuuu.....


15 org syg adam:

ajumohit said...

hehehhe mcm2 benda nk kene bwk kan? aju pon sama, nak bwk beg baju anak2, beg skola najwa, beg susu adam, handbag, so dh siap bagi2 kan, husband bwk beg baju n bag najwa, aju bwk beg susu..kalau sapa tinggal dia yg kene patah balik umah hahahhaha

Imaan09 said...

tumpang komen kt cni ye dear.. On Board sticker tu rm 15 satu..tidak termasuk postage

azzey said...

Bl kelam kabut mmg ada je yg tertinggal n terlupa kannn

sahromnasrudin said...

assalamualaikum

pergi subang naik krete..
trafik jem mcm kure2....
tinggal handbeg takpe..
jangan tinggal adam udah la ye...:-)

aanie said...

@ajumohit

tu la...byk sgt benda nak kena bawak...klu bwk sorg2, mau senget bahu ni...cuma skrg kurang skit la sb dah x pam..so, xde la bwk cooler bag n pump lagi...huhu...

aanie said...

@Imaan09

oo ye ke...nanti sy racun encek suami suh dia beli...hehe...

aanie said...

@azzey

a'ah, tu la...pagi-pagi memang cam tu la...:)

aanie said...

@sahromnasrudin

hehe, nice pantun tu...
klu tertinggal adam, xtau la nak cakap apa...

d_LA said...

hehe..kalo aku x sng duduk gak..takut jd ape2..mu gi fun fair ye smlm..bestnye...

Amy Syaquena said...

Biasa la tue dear , kalau dah kelam kabut mesti ada saja yang tertinggal

Atiey said...

hehehe nasib handbag yang tertinggal..kalu tangan camno???hihi

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..

tunggu citer dan pic funfair hang erk...

aanie said...

@d_LA

a'ah, aku g fun fair..hehe..gmbr kat fb dah upload...kat blog, tungguuu...kekeke...

aanie said...

@Amy Syaquena

hmm, tu la...:)

aanie said...

@Atiey

a'ah, klu tangan boleh cabut, dah lama tertinggal kot...tp tak jugak...sebab nanti camne nak bukak pintu kan???hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby