02 December 2010

Arghh, bangun lewat lak.....


 Huwaaa....punch card merah arini.....
Pagi tadi bangun lewat...sedar-sedar dah pukul 7.30pg...tu pun adam yg tolong kejutkan...huhu...
Gara-gara leka dengan blog la ni...khusyuk buat bw sambil menerjah peserta2 GA sampai ke awal pagi...
Baru je nak tido, adam bangun lak mintak susu...
Tadi sempat lagi buat congak-congak sempat tak sampai opis dalam masa setengah jam...

Sepantas kilat g mandi dan bersiap...
Ingat nak bawak kete laju-laju...tapi ada siput lak kat depan...bawak kete macam nak g bersiar2 kat tepi pantai...nak potong, tak boleh...geram tul...
Aku tau la ko tak keje arini, tapi tolong la jgn bawak kete mcm siput cmtu...marah ni..marah ni....haaa..
Lepas je hantar adam kat nursery, aku singgah bank jap amik duit...nanti nak bayar duit nursery adam...
Dah alang2 bank tu sebelah mekdi, tapau mekdi je la...
Kalau nak g beli kat kantin pun dah xde yg menarik dah kot....

Huargghhh...ngantuk ni....
Sambung buat keje dulu...
Nanti bos kecik datang check lak..hehe...
 

7 org syg adam:

Mama AminAzim said...

ari nie pun ieza bgn lewat jg.. tu pun amin yg kejut sbb suar dah basah... mcm ribut bersiap ari nie...

LyNn HaMzAh said...

huhuhuhu...memang tension la kalau ada siput lalu depan kita yang tgh rushing nie...

aanie said...

ieza: hehe, nasib baik ada anak..blh tlg kejutkan...kalau tak, maunya terbabas samapi tengahari...

lynn: a'ah, kita dah cucuk dekat pun dia buat bodoh lagi...nak hon x sampai hati lak...

d_LA said...

hahaha..kuat tol yer skodeng blog org..aku selow rrr skit kalo kat rmh..tp mood xde ni nk bw..huhu..aku tensen ni aanie !! huwaaaaaa !!!

HaNTwO said...

hehehe kena marah ngan bos x??

:: Zanna :: said...

zanna bgn lewat semlm.. huh!!! berpeluh gak la... :)

Gayahspears said...

hahaha.. same la kita akak.. arini gayah bgn pukul 10pg sbb demam n sakit pale punyer hall.. adesss.. naseb bek bos xde kat opis..kalo tak..hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby