14 December 2010

Dah ada BE lebih dari 10...tapi xpenah tau dan perasan pun??

  
Lagi cerita pasal Nuffnang...
Semua orang pasti teruja bila dapat BE...
Tak kira la dia seorang blogger otai ataupun blogger baru...
Mesti akan teruja macam baru dapat duit dari langit....
Iye, betul..xyah tipu la kalau korang x rasa camtu...
Paling kurang pun mesti sekali la rasa camtu..masa mula2 dapat BE dulu...

Lain pulak halnya dengan seorang member aku ni....
Aku pun pelik gak dgn dia ni...
Dia xpernah amik tahu pun pasal BE or nuffnang ni...
Kalau ikutkan dah lama dah dia berblog...
Yg dia tahu hanya menulis...eh silap, menaip..hehe...

Pagi tadi dia tanya aku pasal BE ni...
Dia kata dia ada baca kat blog Ben ashaari pasal BE....
Jadi dia tanya BE tu apa...
Aku pun terangkan la kat dia dgn bersungguh2 nya...

Then, bila check akaun nuffnang dia...
Hah, hambek ko!!!
Dah lebih 10 BE ada kat blog dia dan ada antaranya dah jadi ME dah...
Gileeerrr kentang ko Mai...
Macam mana la x perasan...haishh...


P/S: Mai, ni kena belanja kot promote blog mai....ok tak??hehehe...

4 org syg adam:

MyeAqma said...

heheh saya budak baru belajar lah..
mmg lah dh lame menulis tp slame ni fikir menulis untuk suka2 je..
mane reti BE la ME la... haish pening2...

mekasih promote blog kita! hehehe~

honeyvsbee said...

haha baguslah orang mcm tu..npk jer keikhlasan dia haha

Cik Jue said...

hahaha kawan anie ni memang best lah..semanagat blog sampai takl ingat dunia..hehehe

aanie said...

mai: eleh, budak br belajar la konon...hehe..xpe2..slow2 belajar k..

honeyvsbee: hehe..btl3..

cik jue: hehe..tu la..suka sgt menaip tu..kekeke..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby