16 December 2010

Bercuti kecemasan....

Salam cuti....:)


Tajuk tak bleh blah kan???hakhak...
Harini aku terpaksa amik EL gara-gara bangun lewat...(bangun lewat lagi??hadoi...)
Kali ni memang dah tak boleh nak buat macam kat entri ni dah...
Sebab aku terjaga pukul 8.35 pagi...dah lewat setengah jam tuh....gileerrr kentang betul....
Kalau nak g keje jgk, alamatnya bersoal jawab la dgn bos...huhu..

Ni semua sebab adam la...tak habis2 alasan lewat sebab adam...hehe..
Taknak ngaku tido lewat.sebab gila main blog..hehe...
Sekarang ni tido pun dah x berkualiti...
Sebabnya baru je terlelap 2,3 jam, adam lak bangun nak mintak susu...
Dah bagi susu, jenuh la pulak nak bagi dia tido balik...
Moral of the story...tido la awal skit ye aanie....huhu...
 
 
P/S: Hmm, arini cuti nak buat ape ek??Hoh, shopping lagi ke??kekeke...

7 org syg adam:

kak long said...

tak der makna nya nak tido cepat kalau dah mengadap tenet ni...huhuhu..!

ann @ hatiberbunga said...

huh??? 8.30?? mmg gila kentang! hahaha..!!

Papa Mifz said...

x bahaya ke ni kalo bos terjumpa entry blog Mama Adam nih...hehe

Cute MuM said...

hehe.. me pon kadang2 terlajak jugak..

aanie said...

kak long: hahaha...setuju!!dah jadi ketagih lak rasanya..

ann:haha..kentang pun x gile cmni tau..

papa mifz: (gulp)em,takut gak bos baca nanti..tapi rasanya dia xde masa kot nak belek2 benda ni..hehe sedapkan hati tu...

Amy Syaquena said...

As'salam..

8.30 tue betul2 punya lewat tue...

aanie said...

amy: salam..tu la, terbabas..huhu..bazir cuti je..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby