22 December 2010

Kalendar gaji 2011

en google punye...klik utk membesar dgn lebih sihat....
 Nak masuk tahun baru je benda yg paling orang berebut ialah kalendar tahun baru...
Ye la benda free kan....sape taknak...nak nak lagi kalau dapat kalendar dari company yg besar2 dan tersohor....rasa macam bangga je dapat kalendar tu...
Itu baru dapat kalendar..kalau dapat keje kat company tu ke...lagi la vangga...
Kadang-kadang tu, kalau beli barang banyak2 or mahal2, mesti nak mintak kalendar....hahaha...
Sebabnya kalau beli kalendar baru rasa macam tak berbaloi je...
Sebab nanti orang bagi gak...huhu...

Kalau dapat kalendar baru, perkara pertama yg aku suka tengok ialah hari-hari cuti....
Suka check hari cuti perayaan or cuti yg melibatkan aku jatuh hari ape...
Berharap sangat cuti jatuh hari isnin or hari bekerja...hehe...
Kalau tiap2 bulan ada cuti, seronok sangat2...konon dapat la cuti sebulan sekali kan..wakaka..
Especially cuti raya la kan...kalau dapat sambung cuti selama seminggu, bestnya...nak nak lagi utk perantau macam aku ni....

ni plak kalendar gaji utk tahun 2011...nampak macam sama je...tak dibayar awal...ok la...xde la rasa kejap jadi orang kaya baru, kejap jadi orang pokai...huhu....

P/S: Agak2 dapat tak bonus tahun depan??? Ceupacs, tolong fight utk kitorang lagi ye...mekasih....

2 org syg adam:

eB@mamaAerish'n'Aed said...

perghhh... tq yer... nk print nih :)

aanie said...

hehe...sama2..amik la..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby