29 December 2010

Malaysia menang Piala Suzuki AFF!!! Esok cuti tak???

Tahniah buat pasukan Malaysia!!!
 Akhirnya telah mengharumkan nama negara dengan menjulang Piala Suzuki AFF buat kali pertama!!!
Malaysia menang mengalahkan Indonesia dengan aggregate 4-2...
Tahniah buat setiap pemain kerana semuanya bermain dengan baik..

Masa separuh masa pertama kitorang tengok kat kedai makan....
Yang pasti semua org Malaysia....tak berani beb tengok kat port indon...
Memang happening tengok ramai2 camtu...
Sampaikan masa fahmi dapat tangkap tendangan penalti tu aku pun turut sama tepuk tangan...hahaha....semangat Malaysia Boleh oke...

Habis je first half, terus laju-laju balik rumah....
Safee Sali memang tak menghampakan bila berjaya menjaringkan gol pertama...
Tapi takpe la, 2 gol indon tu sebab kesian kot...:)


P/s: Heran nape bukan pemain kita yg dapat pemain terbaik....padahal ramai yg kita boleh namakan...salah satunya khairul fahmie...memang terbaeekkkk...
P/S: Hensem jugak Safee Sali ni ek...tapi nape dia nak g indon lak ek??
P/s lagi: Esok cuti tak????

3 org syg adam:

apeyx said...

Jumaat cutiiii !!! confirm.. yeyyy!! syabas Malaysia

:: Zanna :: said...

esok cuti aanie :)

n!da said...

yeee! esok cutiii!! yeahahaahahahaa!
^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby