15 December 2010

BE ke 15, 16 dan 17 saya!!!!

Masih lagi tentang Nuffnang dan BE...

Nuffnang sekarang amatlah bermurah hati...
Mungkin dia sayang aku kot..hehe..
Lepas aku dapat BE yg pertama bulan lepas, blog ni xpernah putus2 dengan BE...
Ibarat kata pepatah.."Patah tumbuh hilang berganti"..
Asal ada iklan yg jd ME, dia akan gantikan dgn BE yg baru...
Macam tu la sebaliknya...
Asal ada BE baru, nanti ada la iklan yg akan jadi ME...(huhu...bab ni yg sedih ni)..

Ingat lagi tak entri aku yang semalam??
Nampaknya ramalanku benar belaka...
BE ni benar2 melekat kat blog ni...
Tenkiu Nuffnang!!!

BE ke 15, 16 dan 17....korang jangan terpedaya dgn BE yg byk tu ye...sebab amount semua BE tu xkan dapat menandingi 1 BE korang tau....amount yg aku dpt ni belum blh cashout pun lagi..sangat sedikit oke...sob sob..sedih...:(


P/S: Bagi yg belum dapat BE, namo sedih2 k...just keep on blogging and have fun with blog...chill ya..
P/S: Nanti kalau ada masa, aku akan post entri pasal nuffnang oke...macam mana nak dapat BE, rupa bentuk sesuatu BE tu, or apa2 yg korang nak tahu la...hehe..bajet bagus je kan??

6 org syg adam:

ZannaMazlan said...

Tahniah!!! aanie...sama la ngan zanna nmpk je byk tp amount sgt sedey...eheh~~

lady-D said...

tahniah2..aanie, aku pun baru menang contest taw..sm cam mu dpt no.2 ! suke..suke !

mizayusof said...

tahniah. banyaknya BE sis :)

Unknown said...

tahniah aanie..

Wonderful Life with Mary Kay said...

Tahniah. Liza tak pernah dpt BE.. :( sedih gak la

aanie said...

zanna: thanx...oh ye ke?hmm, kita serupa..jom kita tingkatkan amount tu...tp cmne ye??huhu...

dyla: tq..weh, ye ke??tahniah utk kita berdua..hehe..tu la, x rugi join contest ni..

miza: thanx..hehe..miza pun dpt byk gak kan?sonot tak?

azni: thanx dear..

liza: thanx..xpe, nanti kalo dia dah dtg, x cukup kaki tangan la liza nanti..hehe..caiyok2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...