07 December 2010

Salam Maal Hijrah


Salam Maal Hijrah semua....

Apa azam tahun baru ni??
Hope tahun depan lebih baik dari tahun ni...
Dikurniakan kesihatan yg baik dan rezeki yg bertambah...

Harini cuti nak buat ape ek?
  1. Basuh baju, lipat baju, gosok baju...
  2. Masak2 kat rumah..buat bubur utk adam...dah lama adam tak makan bubur..sian dia..
  3. Kemas rumah...mop lantai...
  4. Mengadap laptop bukak blog...
  5. Tido
  6. Rasa nak kuar jalan2....tapi nak g mana ek??dh tengahari pun...huhu...

3 org syg adam:

Aina Fadzila said...

Salam Maal Hijrah mama adam :p

d_LA said...

SALAM MAAL HIJRAH BABE !!!

p/s : aku rs lmbt la plok GA kita ni abis..aku dh buang sticky post sbb aku yakin ngan pengaruh mu..cheewahhhh...lgpun follower aku cam x pasan en3 baru aku, so aku rs cukuplah promosi mu jer,dah lebih satus kan..banner still aku tepek...aku ingat nk beli kat bukit tinggi adiah aritu, duit lak x ckp..heee

Tomato Gurl's Life said...

salam maal hijrah ye :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby