31 December 2010

Belog awek khairul fahmi

Sekarang jam dah pukul 4 pagi....Tapi mata aku segar lagi duk baca belog awek fahmi @ apex bernama elia ni....Buang tebiat ke apa aku ni???Rasanya dah berjam-jam lamanya aku duk ngadap blog dia ni....Memang macam ni la perangai aku..kalau dah suka baca satu-satu blog tu, memang akan menghabiskan masa berjam-jam (malah seharian) kat situ baca dari entri latest sampailah ke entri  yg lama-lama...

Yang menariknya pasal blog elia ni ialah dia cerita pasal cinta mati dia, Khairul Fahmi....rasa macam diorang ni sweet couple je...:)

Aku mula kagum dengan apex ni masa dia main utk Kelantan masa final Piala FA kot...memang mantap la cara dia main...lagipun kawe kan sokong kelate....hehe...

Ok, tu je nak cerita...g tido!!!

2 org syg adam:

ann @ hatiberbunga said...

uiks! harus terjah jugak ni! :P

Haa Fakihah said...

haa dh lame folow belog dia kak. ms tu baru bp je folower dia. dia mmg rajin update belog. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...