19 December 2010

Dia dah metered dah....pembongkaran pertamaku..

Huahuahua...sedihnya...:(
Nak merajuk la dgn nuffnang...
Nape ikea cepat sangat dah metered??
Lebih kurang 2 minggu je dia singgah kt sini...
Tengok la earningnya tak sampai sehengget pun lagi...

Klik untuk tumbesaran yg sehat...first time tunjuk earning...tolong jgn gelak...
 Sedihnya...nape ek earning aku asyik sikit je??
Macam segan2 je nak naik...sehari naik 10sen je...
 Kalau macam ni, bila baru boleh cashout??huhu..

Harap lepas ni en nuff bagi lagi BE baru kat sy ye untuk ganti tempat ikea tu....
Kalo boleh, bagi la kat tempat leaderboard lak ek...rasa macam sunyi je kat space LB tu..huhu..demand ko ye aanie...
Macih ye nuff$$...

5 org syg adam:

honeyvsbee said...

kih2 boleh mintak mcm tu/ agak2 pihak nuff tengok tak rungutan kita ek?

aanie said...

hehehe...ntah la..ckp sorang2 je kot ni...

d_LA said...

huwaaaaa..tumpang sedih gak...weh, meh curik banner aku weh..hehe

Amy Syaquena said...

As'salam..

Insyaallah dear nanti pasti BE tue akan bertambah ye...

haszuraidah ishak said...

huhuhu..me pon camtu gak..sedey botui..agagaga

Jom skodeng :Mengenai CPC, CPM, BE & ME Nuffnang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby