05 December 2010

Tag

Dah lama tag ni jadi pekasan kat dalam draft...Jadi aku telah terpangil utk menjawab dgn penuh daddy dedikasi...ohhh,kali ni aku telah didera oleh Lady_Dyla utk menjawab kesemua soalan cepumas ni...Ekceli ada soalan yg aku dah delete utk kesenangan aku di masa depan...sebab malas nak jawab..boleh gitu dyla..belasah je la kan??


Soalan pertama:)
Adakah anda rasa anda hot?


Sekarang musim hujan....malam-malam rasa sejuk dan nyaman je...siang hot la jgk..boleh la jemur baju...kekeke...




Soalan kedua:)
Upload wallpaper yang anda guna:
malas nak upload....sama je dgn gambar header kat atas tuh...hehe..

Soalan ketiga:)

Ceritakan tentang wallpaper tersebut:
Gambar ni diambil time raya puasa aritu..excited la bergambar sebab first time beraya dgn baby kan...dlm byk2 gmbr tu, gmbr ni la paling aku suka sebab adam nampak comel je..kekeke...sape lagi nak puji anak kite kan?? ye tak??

 
Soalan keempat:)
Bila kali terakhir makan pizza?
ntahla..x ingat la..kalau nak tau, klik sini..

Soalan kelima:)
Lagu paling latest anda dengar:)
hanyut - faizal tahir

Soalan keenam:)
Apa yg anda buat selain menyelesaikan tag ini?
tengok tv sambil layan youtube...

Soalan ketujuh:)
Selain nama sendiri anda dipanggil dengan nama apa?
ayang - oleh encek suami..lalala

mama - oleh adam (tp adam blm blh ckp lg..kekeke)

Soalan kelapan:)
Tag lagi lapan orang:
adehhh..kalo x tag boleh tak??sape nak buat, buat la ye..xde paksaan pun..kekeke...

Soalan kesembilan:)
Beritahu 5 perkara yg anda tahu pasal org yg mentag anda:
1 ~ kecik molek
2 ~ ada tahi lalat kat bwh mulut...manis giteww..hehe..
3 ~ pemenat citer korea....
4 ~ masih available tau...sila la g ngorat beliau...ngeh3..
5 ~anak mak...hahaha...

Soalan kesepuluh:)
Ape perasaan anda wat tag ni?
rasa oren...hehe..kan best kalau jawab tag dapat duit??

0 org syg adam:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby