21 December 2010

Soalan temuramah bersama mahamahu

Survey ni dianjurkan oleh blog mahamahu bertujuan nak ketahui apakah kegemaran dan perkara yg dilakukan selalu oleh blogger2 di Malaysia.

Soalan2 servey yg perlu dijawab dengan ikhlas. Sila pilih 1 jawapan untuk setiap soalan.
 
1) Apakah jenama telepon bimbit yg anda gunakan sekarang?
    Nokia
 
2) Apakah jenama komputer riba yang anda gunakan sekarang?
    Acer

3) Apakah jenama kamera digital yang anda gunakan sekarang?
    Sony

4) Apakah saluran jalur lebar yg anda gunakan sekarang?
    Streamyx

5) Apakah jenama pakaian yg anda selalu beli sekrang?
    GAP
  
6) Di manakah restoran/cafe yg selalu anda singgah untuk makan?
    Mcdonald
 
7) Di manakan gedung membeli belah yg selalu anda kunjungi?
    Jaya Jusco

8) Apakah saluran radio tempatan yg selalu anda dengar?
    HotFM

9) Apakah saluran TV tempatan yg selalu anda tonton?
    TV3
    
10) Apakah jenama pewangi badan yg anda gunakan sekarang?
     Giorgio Armani
   
11) Apakah jenis bahan bacaan yang anda selalu baca?
     Intrend
  

6 org syg adam:

Sepatu Hijau said...

salam


seronok kan jawab soalan macam ni...

syira pun jawab juga :)

n!da said...

ohoho. klw beli baju xde jename mcm mane? hohoho. jename pasar malam kui3.

aanie said...

hehe..dapat la isi masa yg lapang ni...:)

aanie said...

nida: hohoho..pasar malam xde dlm list ni...belasah je la..hehehe..

Mah@mahu said...

Terima kasih kerana sudi menjawab servay ini... Jng lupa dptkan keputusan setiap minggu di blog Mah@mahu...

Mah@mahu said...

Terima kasih kerana sudi menjawab servay ini... Jng lupa dptkan keputusan setiap minggu di blog Mah@mahu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby