13 December 2010

Bakal BE baru mama adam...

Teruja betul...

Rasa lega skit bila problem dgn encek suami dah settle....
Ye la, bak kata P.Ramlee...sedangkan lidah lagikan tergigit....ok, habiskan sendiri...hakhak...

Ditambah pulak dgn doctor bagitau adam kena athma/lelah lak....
Pagi tadi g klinik sebab semalam adam xleh nak tido...
Asyik batuk2 je...pastu muntah banyak lak tu...
Pastu doctor ckp ada asma...dia bagi adam sedut nebulizer... 
Arini 1 ari rasa macam dah x betul...xleh buat keje.. 
Tapi Alhamdulillah, encek suami dapat tenangkan aku...
Aku kena terima dugaan ni dan harus kuat semangat utk adam....
Semoga adam cepat sembuh...sayang adam...
>

>

>


>

Ok, berbalik pada bakal BE baru aku ni..
Inilah dia..
Nuffnang, betul kan??? Ini BE baru saya??? (kenyit mata sikit)

ooo...colgate..i loike....u like? i like okeh...
Nape aku cakap bakal BE baru??
Begitu yakinnya aku itu adalah BE baru...hehe..
Sebab arini aku nampak dia selalu ada kat blog aku ni...
Ke aku je yg perasan??hakhak...
Ok, we'll wait and see ya...

P/s: Adakah ramalanku akan benar belaka? kalau salah, malunya saya.....hahaha...

3 org syg adam:

Syafiq Rosli said...

congrat ya

d_LA said...

cian menantu aku kene asma..weh aku tag mu join GA ! cepat join oke..

aanie said...

syafiq: belum confirm lagi la..kekeke...

dyla: mu tag aku join GA??haaha, cam x pecaya je..ok, nti aku join...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby