18 May 2011

Bila hujan...lapar

Wah, entri hari ni pasal hujan je kan......
Well, i like hujan.....nyaman sekali.....sangat syok woooo.....

Ni aktiviti petang semalam kami....
Petang semalam kan hujan....
Bila hujan, secara automatiknya perut akan lapar.....
Tapi kitorang tak boleh nak ke mana-mana.... 
Maka, inilah penyelamat kami....



Biskut kering.....dapatkannya di kedai berhampiran anda........^_^
Adam baru bangun tido terus ngap......
Suka sangat makan biskut dan roti....


Kelakar la buat muka cam ni....
Dia tak de mood sebenarnya tu.....
Susu pun tak nak minum....selama ni tak penah tolak pun....
Tapi bagi makanan, makan je....haih...



5 org syg adam:

baincardin said...

dia tgh lapar tu...:)

MamaYatie said...

mmg! asal hujan lapor..hahaa...kita org cicah air teh o jer..kalo si nurin tu 6-7 keping dia sorang

aanie said...

@baincardin

hehe..tu la...

aanie said...

@MamaYatie

hehe..ye ke?kena ada stok biskut banyak2 tu...hehe..

LindaRahim said...

hihi...tu biskut kegemaran suami n anak bujang saya...x nk jenama lain...nk cap pinpong jugak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby