19 May 2011

Cuti blogging | Berat hati nak tinggalkan adam

Esok aku akan berkursus di PD....nampaknya aku terpaksa melupakan seketika aktiviti blogging ni.....adam terpaksa ku tinggalkan beberapa hari bersama encek suami.....beratnya rasa hati ni nak tinggalkan adam......sejak adam dilahirkan, mama tak pernah berpisah dengannya....cuma time kerja je adam ditinggalkan kat nursery....tapi, malam-malam mama mesti ada di sampingnya....tak dapat bayangkan macam mana tidur tanpa "gangguan" adam..... kalau boleh, nak je mama bawak adam sekali....Ya Allah, berilah aku kekuatan....


 mesti rindukan budak notti-notti ni......


Harap adam ok bersama abahnya....jangan notti-notti ye, jangan buli abah sangat...:) kalau rindu mama, peluk abah kuat-kuat ye....semalam balik keje mama g mandi, tinggalkan adam dengan abah....keluar je bilik air, adam terus depakan tangan macam nak peluk mama....macam lama sangat je mama tinggalkan dia....touching sangat....


mesti rindukan gelak ketawa mereka berdua......


 akan mimpikan mereka berdua......



Harapnya cepat-cepat la sampai hari ahad....tak sanggup nak tinggalkan adam lama-lama....tak sanggup nak biarkan rindu dendam peluk cium kat adam.....



P/s: Saat entri ni ditaip, air mata dah terlalu laju mengalir.....tak dapat nak teruskan lagi....


10 org syg adam:

~ Lady ell ~ said...

alah sebaknyer...saya faham macammana perasaan itu.

d_LA said...

alololo sedihnya babe..kuatkan smgt taw..mcm mcsal aritula, xdan seminggu tinggal disha sbb x thn weh sbb x pnh berpisah lama..

ajumohit said...

alahai ciannya adam...aanie pegi brp hari? aju first time tinggalkan adam masa umurnya 6 bulan, gi kursus BTN 4 hari 3 mlm kt Kuala Lipis, windu sgt2, masuk hutan tingat adam, perah susu tingat adam....jgn lupe tinggalkan baju aanie yg belum berbasuh, biar dia dpt bau badan kita huhuhuhu

Ila said...

konpem mesti akan rindu adam punya..tp sabarlah yer..org kata,syg anak tinggal-tinggalkan...

eB ezrin said...

sabar yer, eB paham sgt sbb eB pn g2 ;p

sahromnasrudin said...

nape kursus buat weekend..jabatan mana hang kjer...setahu kami, kursus kne buat waktu kje huhuhuhuh

p/s: baca dr blog amy syaquena, hang nak buat biz erk???

Myra Jay said...

Sabar ye Kak.. dugaan tuh.. Memang ler ibumana yg sanggup berpisah dengan anak sendiri kan..

Izan Ishak said...

mama, izan pulak yg sedih. iyelah...adam tak pernah pisah lama2 ngan mama mesti sedih sgt.

insyaAllah...doakan adam okay dgn abah dia nnti~

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

sy yg baca pun tetiba sebak..ish kalau sy mmg x sanggup.. sy nih lagila teruk..langsung x bleh pisah tu psl pilih jadik hauswife jer..

aanie said...

to all: thanx semua....xoxo...sy dah balik....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby