22 July 2011

Berebut rancangan tv

Setiap hari isnin-khamis mesti ada cerita bersiri kat tv yang best aka boleh layan la....slot akasia tv3 memang favourite aku sejak dari first drama lagi iaitu manjalara sampai la sekarang aku tak pernah miss tengok slot ni....tak kisah la tajuk apa pun...layan je....

Dulu rancangan ni start dari 6.30-7.30 petang.....jadi, lepas balik keje, mandi dan solat, terus la mengadap tv.....sekarang ni dah tukar waktu lak....kul 7-8 malam....tak suka tau....ganggu time solat maghrib...lagipun kalau nak keluar makan malam, kena tunggu lepas pukul 8...huhu......

Tapiii, bukan ni yang aku nak ceritakan....tapi ada kena mengena jugak la...aku kan feminat slot akasia....sekarang ni tengah hot cite Dewa Cinta lakonan Fasha Sandha dan Ikram Dinzly.....dalam masa yang sama lak kat astro ria tengah hot cite Kawin Masal lakonan Agnes Monica....

Yang jadi masalahnya ialah cite dewa cinta aku nak tengok.....cite kawin masal encek suami nak tengok...maklomlah, dia ni feminat si agnes tuuu....nyampah...(hikhik, jeles..)..jadinya, terpaksa la kitorang berebut remote astro tuuu....kalau time pukul 7 je dia buat-buat lupa nak tukar channel.....kadang-kadang siap sorok remote lagi..huhu....

Nasib baik adam tak reti tengok kartun lagi....kalau dia reti, mesti dia pun nak berebut gak.....boboiboy la, upin ipin la, ben 10 la, ceria (ni channel febret anak buah aku...)....huhu..fengsan mama....


Dewa Cinta


vs


 Kawin Masal

vs

 Boboiboy


Hikhik...^_^

17 org syg adam:

ajumohit said...

hehhehe sib bek adam tak berebut remote ngn mama dan abahnya...siap sorok remote tu tak tahan tu hahahha

Unknown said...

oo..izzul adalah peminat tegar boboi boy..tiap2 petang mesti pasang cd boboiboy..laptop mak dah jd hak milik dia..haih,sampaikan azni dah boleh hafal dialog2 boboi boy tu..

Kakzakie Purvit said...

Tunggu adam besar sikit. Dia akan lebih bijak tak percaya tunggulah. Sampai masa dia sorok remote semua org tak dapat cari...:)

sahromnasrudin said...

layan ketika cinta bertasbih tak???

bujal X said...

saya layan boboiboy~haha~

Unknown said...

mujurlah hubby bui dgn bui sama layan cerita korea..haha..anak2 pulak sporting,tau2 jer mak ayah nya tgh layan takder pulak ganggu nk tengok kartun..*_*

Unknown said...

faiz selalu gak berebut nak tgk citer kartun jer tp mama dialah menang...hehehe

eB said...

ha ha ha, kay umah kami laks, oma yg mng sellau ;p

lady-D said...

serius aku xlyn sume cite tuh..xtawla nape..bkn jiwa aku kot..aku baru tahu cite kawin masal tu cite indon rupanya..hahaha

aanie said...

@ajumohit

hahaha, tu la..hampeh kan sorok remote...hehe...

aanie said...

@*azni*

haha ye ke?? adeih, kalau adam pun macam tu, pengsan la mama dia ni...

aanie said...

@Kakzakie

hahaha....kena beli remote sorang satu la camni..hehe....

aanie said...

@sahromnasrudin

tak tengok la...huhu..

aanie said...

@bujal X

hahaha..layan cite kanak2 gak....

aanie said...

@Bui Junaidi

bagusnya anak bui...kena ajar macam bui ni.....

aanie said...

@Ila

hehehe, tak nak kalah tuu...

aanie said...

@eB ezrin

wah, oma...hebat tul...mesti diorg takut kat oma...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...