14 July 2011

Hari yang sangat membosankan

Ada hari yang kita sangat happy.....
Ada hari yang kita perlu bersedih....

Bila ada hari yang sangat membosankan, rasa macam nak menjerit je sekuat hati bagi menghilangkan kebosanan itu....

Ada yang berkata kalau tiada idea, elok dibiarkan je blog tak berentri.....
Bimbang jika dipaksa jugak otak untuk menghasilkan entri, takut pengisiannya kosong.....
Ye, betul..saya setuju.....
Mungkin saya perlu bertenang sekarang....
Dan berharap otak saya akan kembali normal semula selepas re-format....

Yang pasti hari ni i'm totally blank......


melihat adam adalah sesuatu yang tak membosankan malah menaikkan semangat......


5 org syg adam:

ajumohit said...

Mmg kdg2 mcm tu aanie, apa yg boleh buat ?? Mgkn masukkan segmen baru or buat GA hehe, mgkn hadiahnya I pad or I pod haha

Unknown said...

alahai nape aanie? relax yer :) esok dh friday!

Nasz said...

ye la..hari ni susah nak dapat idea tulis entry..tak tau nape..

jemput singgah ye?

MOHD NASER.com

Unknown said...

biasalah tu,bosan memang selau datang...hehehe

lady-D said...

aku skang mmg x pksa dah buat entry beb..dulu yer..skang tak dah lgpun kdg2 sbb bz, kalo buat entry tp xleh bw pun x best gak kan..

weh, bg address..send kat email aku yer..
kertaslukisan@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...