15 July 2011

Dah dapat duit raya!!!

Puasa belum lagi, tapi dah dapat duit raya.....siapa lagi?? adam la tu dah dapat duit raya awal-awal....hehe, bertuah adam dapat atuk yang baek hati.....

Malam tadi encek suami bagitahu FIL aku dah bagi duit raya kat adam...terkejut gak....aih, awalnya?? katanya buat beli baju raya untuk adam....Alhamdulillah....huhu, terharu lak rasanya.....tapi bukan adam sorang je yang dapat, cucu-cucu lain pun dapat gak....

FIL aku ni kerja kat oversea....dapat gaji pun tak tentu....mungkin dia bagi awal-awal takut lambat lak dapat gaji bila nak raya nanti.....

Alhamdulillah, nanti boleh la shopping baju raya adam..... 


duit sape la ni??? pakcik kayooo....!!

5 org syg adam:

Nazz@Purple said...

rezeki adam..=)

syawalsimpsons said...

rezeki tu..mmm...untuk aunty soya x da ke mama adam..heheheh

ajumohit said...

Wahhh cptnya Adam dpt duit raya... Nnti time raya dpt lg hehe

d_LA said...

bestnye adam dh dpt duit ry..kite yg bsr ni mmg x dptla..huahuahua

MARIA LIZA said...

jom shopping!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby